Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride Dec 8, 8:32pm - #66602 

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
what do these mean?

i was looking at body kits and i was wondering what does JT and VA stand for???
1862386457-untitled.jpg
Joined: Apr 2003
Posts: 802
shox
Senior Member
shox Dec 8, 10:01pm - #66603 

Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Apr 2003
Posts: 802
Calgary, Alberta
Wow they really try and trick you on the Invader1 kit by saying retail it's $2200 when that's the actual cost for VS1 and Invader1 is just a replica...

O, I don't have the answer to your question, haha, sorry!
Joined: Apr 2003
Posts: 896
element_celica
Senior Member
element_celica Dec 8, 11:40pm - #66604 

Senior Member

Joined: Apr 2003
Posts: 896
Michigan
i'll take a shot at it...
JT could be the initials for brand JT Autostyle
Body kits, and VA could stand for Veilside Aerodynamics. Email them and see if they are authentic kits.

rip celi...
95 240sx
Joined: May 2002
Posts: 3,295
Steven
ECelica Staff
Steven Dec 8, 11:46pm - #66605 
2001 Spectra Blue Mica Toyota Celica GTS
ECelica Staff
2001 Toyota Celica GTS

Joined: May 2002
Posts: 3,295
Riverside, CA
I'm willing to bet that they're not real kits.
Joined: Aug 2003
Posts: 343
Death
Member
Death Dec 8, 11:52pm - #66606 

Member
2002 Toyota Celica

Joined: Aug 2003
Posts: 343
San Antonio, TX/Vancouver, WA
Damn nice price on the EVO4 style.

[Linked Image]
Airman First Class
Joined: Sep 2003
Posts: 315
thE_laW
Ex-Ricer
thE_laW Dec 9, 12:10am - #66607 

Ex-Ricer
2001 Toyota Celica

Joined: Sep 2003
Posts: 315
Northern California 707
Yeah, I think the VA stands for Vision Autodynamics, cause thats like the name of the shop right there, and yah, they've gotta be replicas.

Quote:
Originally posted by the average ECelica fanboy:
...I street race, drive fast...

Joined: Aug 2003
Posts: 6,372
Speed4TheNeed
Caleb
Speed4TheNeed Dec 9, 12:14am - #66608 

Caleb
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2003
Posts: 6,372
New Orleans, LA
Originally Posted by Steven
I'm willing to bet that they're not real kits.


ditto, i would be surprised if they were
Joined: Aug 2003
Posts: 6,372
Speed4TheNeed
Caleb
Speed4TheNeed Dec 9, 12:15am - #66609 

Caleb
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2003
Posts: 6,372
New Orleans, LA
could be wrong, but what they're calling a "blazer" body kit looks like a bomex ripoff to me. gotta be replicas...
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride Dec 9, 12:17am - #66610 

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
thanks 4 the replies yeah they are replicas for shure but i was just shopping around coz authentic veilside is too expensive and impractical for daily driving and oh yeah iam too poor to afford it frown tongue

BTW i was wondering i thought invader originally had the vs1 design until veilside took over it and they started producing them confused confused idunno
Joined: Mar 2003
Posts: 66
Blue Ice
Member
Blue Ice Dec 9, 6:35am - #66611 
2002 SPECTRA BLUE Toyota Celica GT
Member
2002 Toyota Celica GT

Joined: Mar 2003
Posts: 66
Lond Island, NY
replicas, oh ok, I was gonna say damn I paid $1600 for my veilside and $150 for shipping, thought the price went down and I havent even gotten the kit put on yet.
Join the conversation - Register now or Sign in to add your comment


Moderated by  isaac 

Customize Your Toyota CelicaPrivacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2016