Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Mar 2005
Posts: 10
niteriderz
Member
niteriderz Apr 15, 9:12pm - #443148 
2001 silver Toyota Celica
Member
2001 Toyota Celica

Joined: Mar 2005
Posts: 10
san diego, ca
FS: 18" rims with tires for 145 bux

ok folks..im also selling these rims with tires...i bought it from someone's local...i was planning to use the tires for the future..but i need money right now so im selling it for 145 firm plus shipping...all the rims comes with center caps and 3 of them are clean as hell except for one ..got messed up..its fixable though..or just buy another rim...2 tires are about 50% tread ..and the other two have about 80-90% tread left...i dont have pics of it right now..but i do have pics of it when its on the previous car and a few pics that he took that i can use


Linked Image
Linked Image
Linked Image
Linked Image

This seller is located near: SAN DIEGO, CA
Joined: Jul 2003
Posts: 2,217
ToiletPaper
Specialist
ToiletPaper Apr 15, 9:17pm - #443149 
2000 Liquid Silver Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Jul 2003
Posts: 2,217
San Leandro/Davis, CA
didnt you get those for free?
Joined: Aug 2002
Posts: 1,096
Eman
Black Sheep
Eman Apr 15, 9:29pm - #443150 

Black Sheep
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2002
Posts: 1,096
818, CA
thumbsdown hit what an ass...he shouldnt of given you those in the first place...and for you to have the balls to post here, your a dick.

Ima TuRD fa life
Joined: Aug 2002
Posts: 1,096
Eman
Black Sheep
Eman Apr 15, 9:29pm - #443151 

Black Sheep
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2002
Posts: 1,096
818, CA

Ima TuRD fa life
Joined: Dec 2004
Posts: 83
alex93393
Member
alex93393 Apr 15, 9:40pm - #443152 
2000 Spectra Blue Toyota Celica GT
Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2004
Posts: 83
San Diego, CA
what a doush bag, lol. ban him, ban him, ban him lol.
Joined: Mar 2005
Posts: 10
niteriderz
Member
niteriderz Apr 15, 9:41pm - #443153 
2001 silver Toyota Celica
Member
2001 Toyota Celica

Joined: Mar 2005
Posts: 10
san diego, ca
Originally Posted by Eman
thumbsdown hit what an ass...he shouldnt of given you those in the first place...and for you to have the balls to post here, your a dick.
calm your horses down ...i bought this..i didnt steal it..so dont try to flame me..some dood got first dibs on it so the only way for me to get it is to buy it..so i bought it..i didnt get it for free..ask the guy yourself
Joined: Aug 2002
Posts: 1,096
Eman
Black Sheep
Eman Apr 15, 9:56pm - #443154 

Black Sheep
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2002
Posts: 1,096
818, CA
glad to hear it, because id be pissed in that case GL thumbsup

Ima TuRD fa life
Joined: Aug 2004
Posts: 1,547
sbocaj55
Specialist
sbocaj55 Apr 15, 9:58pm - #443155 

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 1,547
Pennsylvania
popcorn

I thought the same thing when i saw them up for sale..lol
Joined: Apr 2004
Posts: 113
LibraSTUD3697
Member
LibraSTUD3697 Apr 15, 10:06pm - #443156 
2000 Black Toyota Celica GT
Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Apr 2004
Posts: 113
Florida 34684
DUDE!! WTF!! IIIIII was the 1 w. Dibs!! IIIIII already Won the "Sale"!! Ive talked 2 the guy all about it, and he said that when he got back to his Dad's apt., hed set up the final arrangements. That was less than a WEEK ago!! They were mine! And you lil piece of shit went and picked em up?! HEEE didnt even have the RESPECT to come and talk to me about it!! As far as Im concerned, You can both GO TO HELL!!!!! angry hit fck pleasedie
Joined: Aug 2004
Posts: 1,029
kmlgts
Specialist
kmlgts Apr 15, 10:07pm - #443157 

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 1,029
California
lol.. good luck cause you will need it. spineyes rofl rofl

[Linked Image]
Joined: Apr 2004
Posts: 113
LibraSTUD3697
Member
LibraSTUD3697 Apr 15, 10:15pm - #443158 
2000 Black Toyota Celica GT
Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Apr 2004
Posts: 113
Florida 34684
Fuckin Cock-Block. wtf
Joined: Aug 2002
Posts: 1,096
Eman
Black Sheep
Eman Apr 15, 10:24pm - #443159 

Black Sheep
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2002
Posts: 1,096
818, CA
LMAO grin















popcorn

Ima TuRD fa life
Joined: Feb 2005
Posts: 35
beano457
Member
beano457 Apr 15, 11:38pm - #443160 
2003 Black Toyota Celica GT
Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2005
Posts: 35
Palmdale, CA
Originally Posted by LibraSTUD3697
DUDE!! WTF!! IIIIII was the 1 w. Dibs!! IIIIII already Won the "Sale"!! Ive talked 2 the guy all about it, and he said that when he got back to his Dad's apt., hed set up the final arrangements. That was less than a WEEK ago!! They were mine! And you lil piece of shit went and picked em up?! HEEE didnt even have the RESPECT to come and talk to me about it!! As far as Im concerned, You can both GO TO HELL!!!!! angry hit fck pleasedie


you werent gonna pay for em anyway. He was nice enough to offer em for free but then someone offered to pay him for them. I would do the excat same thing. violin
Joined: Jan 2005
Posts: 103
gumbyguy27
Member
gumbyguy27 Apr 16, 1:35am - #443161 

Member
2000 Toyota Celica

Joined: Jan 2005
Posts: 103
Orange Park, Florida
smokin popcorn man...people these days.
Eric
Joined: Aug 2004
Posts: 1,002
Pnoy
Specialist
Pnoy Apr 16, 1:37am - #443162 
02 Spectra Blue Toyota Celica
Specialist
02 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 1,002
Chicago, IL
don't post it here... :lame: put it on ebay
Joined: Sep 2004
Posts: 7
Camerio
New Member
Camerio Apr 16, 5:05am - #443163 
2001 Silver Toyota Celica GT
New Member
2001 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2004
Posts: 7
Montreal, Canada
rofl Money talks !!!
Joined: Mar 2005
Posts: 67
BigJun
Member
BigJun Apr 16, 8:48am - #443164 
2000 Absolutely Red Toyota Celica
Member
2000 Toyota Celica

Joined: Mar 2005
Posts: 67
California
thumbsdown

Drag
Joined: Aug 2004
Posts: 50
adnangha38
Member
adnangha38 Apr 16, 12:22pm - #443165 

Member
2004 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2004
Posts: 50
Cheshire CT
hahahahaha. stop the violence, increase the peace
Joined: Aug 2004
Posts: 50
adnangha38
Member
adnangha38 Apr 16, 12:25pm - #443166 

Member
2004 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2004
Posts: 50
Cheshire CT
ill buy it for 145 after you get the rim fixed. :whatever:
Joined: Mar 2005
Posts: 15
2skys1imit3
Member
2skys1imit3 Apr 17, 1:50pm - #443167 
Member

Joined: Mar 2005
Posts: 15
Los Angeles, California
haha...1st time ever using this rofl
Joined: Aug 2004
Posts: 50
adnangha38
Member
adnangha38 Apr 17, 3:06pm - #443168 

Member
2004 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2004
Posts: 50
Cheshire CT
cant you just fix the thing in da wheel by just hittin it with a rubber hammer or sumthing.
Joined: Apr 2004
Posts: 113
LibraSTUD3697
Member
LibraSTUD3697 Apr 17, 10:53pm - #443169 
2000 Black Toyota Celica GT
Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Apr 2004
Posts: 113
Florida 34684
wow... great way 2 get yourself killed rofl
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
DaBigTickett
Rip the Jacker
DaBigTickett Apr 17, 11:43pm - #443170 

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
no man those rims are ugly as hell.
Joined: Aug 2004
Posts: 50
adnangha38
Member
adnangha38 Apr 20, 2:41pm - #443171 

Member
2004 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2004
Posts: 50
Cheshire CT
Originally Posted by LibraSTUD3697
wow... great way 2 get yourself killed rofl

how the hell would you get yourself killed lol
Join the conversation - Register now or Sign in to add your comment


Customize Your Toyota CelicaPrivacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2016