Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride Apr 12, 4:23am - #440319 

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
vids auto GTS 0- 60 roll and tsrm sound clips

ok for those who have been asking heres an auto gts 0-60 from a turn(almost 0 roll)
keep in mind iam still steering with one hand and cant really push it to the limit but i tried my best

i accidently leaned on the horn at the end rofl
Attached File
1953568148-MOV06080.MPG  (206 downloads)
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride Apr 12, 4:25am - #440320 

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
tsrm exhaust from the rear
3k, 4k, 5k revs
Attached File
1953568156-MOV06081.MPG  (115 downloads)
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride Apr 12, 4:28am - #440321 

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
tsrm w/AEM Intake from the front
3k 4k 5k revs
Attached File
1953568161-MOV06082.MPG  (107 downloads)
Joined: Feb 2004
Posts: 753
BaTMaN_4
Senior Member
BaTMaN_4 Apr 12, 6:23am - #440322 

Senior Member
2002 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2004
Posts: 753
McAllen, TX
Lol...1st vid is funny when you hit the horn rofl... dark vids thumbsup...id never heard that exhaust...sounds nice thumbsup
Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Virgilson
TheFilipinoCrew
Virgilson Apr 12, 7:12am - #440323 

TheFilipinoCrew
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Pomona, CA
Originally Posted by BaTMaN_4
Lol...1st vid is funny when you hit the horn rofl... dark vids thumbsup...id never heard that exhaust...sounds nice thumbsup



i love the first vid...

haha the horn.
Joined: Aug 2003
Posts: 1,135
righteous_one
Specialist
righteous_one Apr 12, 7:27am - #440324 
2000 Black Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 1,135
San Diego, CA
i remember you makin' one of these before..
but that horn is a classic.. rofl
Joined: Sep 2003
Posts: 291
GTSdrifter
Member
GTSdrifter Apr 12, 8:01am - #440325 

Member
2000 Toyota Celica SS2 ZZT231

Joined: Sep 2003
Posts: 291
UNION CITY, CA
Originally Posted by righteous_one
i remember you makin' one of these before..
but that horn is a classic.. rofl


rofl rofl
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride Apr 12, 2:07pm - #440326 

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
lol when i leaned on it it scared the shit out of me i thought it was another car rofl rofl spineyes
Joined: May 2003
Posts: 1,296
bmw52786
Specialist
bmw52786 Apr 12, 3:47pm - #440327 

Specialist
2001 Toyota Celica GT

Joined: May 2003
Posts: 1,296
Orlando/Gainesville, FL
^^ haha i've done that b4, hit my own horn on accident and scared the shit out of me rofl

IF YOU POST IT -- THEY WILL COME
Joined: Mar 2005
Posts: 254
wiredthief
Member
wiredthief Apr 12, 3:51pm - #440328 

Member
2004 Toyota Celica

Joined: Mar 2005
Posts: 254
Wilkes, NC
lol thumbsup

What I need to get is a silver gt right? Then I can try and be fast...right?
Joined: Jun 2004
Posts: 3,748
hombredelassrtas
CF Connoisseur
hombredelassrtas Apr 12, 5:27pm - #440329 

CF Connoisseur
2004 Toyota Celica

Joined: Jun 2004
Posts: 3,748
Gainesville, FL
thumbsup thumbsup thumbsup

[Linked Image]
Joined: Jun 2003
Posts: 1,355
Veilside
Specialist
Veilside Apr 12, 11:00pm - #440330 
2004 RED Toyota Celica GT
Specialist
2004 Toyota Celica GT

Joined: Jun 2003
Posts: 1,355
Belgium
thumbsup thumbsup

if you fu*k with me i will <img src="/ubbthreads/images/graemlins/owned.gif" alt="" /> you (Tony Montana)
Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
ct
C'mon & hit me!
ct Apr 12, 11:19pm - #440331 

C'mon & hit me!
2000 Toyota Celica GTS

Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
Woodland Hills, CA
were you stepping on it marco? no 18s this time huh?

Originally posted by SKOOF:
yoru such a clown, i wish you lived in nyc, i would love to just give you the beating that youve probably never gotten in your life.
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride Apr 13, 12:20am - #440332 

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
Originally Posted by ct
were you stepping on it marco? no 18s this time huh?


trying to but to scared to get a ticket, a cop might show up out of nowhere

and yes i still have the 18s on
Joined: Aug 2003
Posts: 400
celica2nv
Senior Member
celica2nv Apr 13, 2:03am - #440333 

Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 400
Southern New Jersey
i hve the tsrm love the sound so much
Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
ct
C'mon & hit me!
ct Apr 13, 2:28am - #440334 

C'mon & hit me!
2000 Toyota Celica GTS

Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
Woodland Hills, CA
Originally Posted by tru_Asiatik_Pride
Originally Posted by ct
were you stepping on it marco? no 18s this time huh?


trying to but to scared to get a ticket, a cop might show up out of nowhere

and yes i still have the 18s on


neverheless it's beter than the first one. i think it was 0-60 in 8.5-9sec...rather than 10-11...

where was that by the way?

Originally posted by SKOOF:
yoru such a clown, i wish you lived in nyc, i would love to just give you the beating that youve probably never gotten in your life.
Joined: Dec 2004
Posts: 468
GTS_Rosh
Senior Member
GTS_Rosh Apr 13, 7:46pm - #440335 

Senior Member
2004 Toyota Celica

Joined: Dec 2004
Posts: 468
Vancouver, BC, Canada
Love the sound of your exhaust & Intake. thumbsup

I don't mean to dog on the auto-gts but now I realize why they are so much slower. I was comparing it directly to my bone stock '04 GTS /w 6spd, and the auto takes way too long to rev from rolling to end of 2nd gear. I counted that it took from the 12sec mark of your video when you started moving, to the 28sec mark to finish 2 gears. That took 16 seconds. Falling out of the VVTL-i range every shift hurts pretty bad. Where you shifting manually or letting it do it for you?
Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
ct
C'mon & hit me!
ct Apr 13, 7:57pm - #440336 

C'mon & hit me!
2000 Toyota Celica GTS

Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
Woodland Hills, CA
Originally Posted by GTS_Rosh
I counted that it took from the 12sec mark of your video when you started moving, to the 28sec mark to finish 2 gears. That took 16 seconds.


well he did have 18s...but yeah it's no 6sp.

Originally posted by SKOOF:
yoru such a clown, i wish you lived in nyc, i would love to just give you the beating that youve probably never gotten in your life.
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride Apr 14, 12:32am - #440337 

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
yeah its slow but the other guys on the street dont know that laughsilly
Joined: Feb 2003
Posts: 155
TRD604
Member
TRD604 Apr 14, 12:37am - #440338 
Member

Joined: Feb 2003
Posts: 155
VANCOUVER
haha..ive done that...i pressed the horn like 3 times...and i was who da hell is honking...later i found out it was me..hahaha

2003 Celica GT-S TRD
WWW.CELICAGARAGE.COM
[Linked Image]
Join the conversation - Register now or Sign in to add your comment


Moderated by  isaac 

Customize Your Toyota CelicaPrivacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2016