Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
stefanoc
Specialist
stefanoc Feb 23, 9:12pm - #407888 

Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
CA
MOTHER F'er stole my emblems

well some bitch ass mother fucker wanted my gts emblems. if he told me he wants them that bad, i would give him 20$ to buy a brand new one. but no, whoever the fuck it is, he decides to use a knife, screwdriver or wutever sharp and take off the emblem off my car and he made a big fuckin mess. the adhesive is still on the car and it looks like shit, and he dug the paint soooo deep so many times in so many places on my trunk. there like scratches as much as you can dig the paint in. i couldnt believe it, why would someone do such a shit? now i have to pay 100s to get that shit repaired and painted, touch up paint wont take care of it.
plus i was wondering why i didnt see my antenna through my Mirror, came out to see i dont have an antenna. went to look around the car if anything were stolen also. the bad news is that all this shit was done in my appartment building parking lot, and the garage has a gate, but there are ways to sneak in. i dont know any of the neighbors, and i wouldnt think any of them wouldve done such a thing, but there are young neighbors around.
wutsup with gts emblems being stolen all the time, its like such a hot item to steal.
i just wish one thing after this all. i wish i find out whose responsible for this mess, cause i swear i will definetely break a bone of his. and if i dont catch the bastard, i hope thats all you wanted from my car.

karma will be a bitch

[edite topic title to be work friendly]
Joined: Oct 2003
Posts: 946
PnOyGtS
Senior Member
PnOyGtS Feb 23, 9:13pm - #407889 

Senior Member
2000 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 946
Nassau,NY
That sucks sorry to hear!
Joined: Aug 2004
Posts: 481
jonnyess
Senior Member
jonnyess Feb 23, 9:16pm - #407890 

Senior Member
2002 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 481
CT
That sux!!

If by some miracle you find the bastard, I would take the GTS emblem, heat it red hot, and brand the fucker's forehead with his favorite (apparently) emblem!
You'll be a hero to millions!! MILLIONS!!!
wink

Life is the sexually transmitted interruption of an otherwise peaceful existence...
Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
stefanoc
Specialist
stefanoc Feb 23, 9:34pm - #407891 

Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
CA
dude you read my mind, but i was gonna put both toyota and gts on his head, well one on his ass, and shove the antenna up his ass
Joined: Nov 2004
Posts: 160
spectraGTS
Member
spectraGTS Feb 23, 9:38pm - #407892 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Nov 2004
Posts: 160
LC, New Mexico
Damn that would piss me off!!! Sorry to hear about that man. Make sure you stick that antenna up their ass sideways.
Joined: Jun 2004
Posts: 3,748
hombredelassrtas
CF Connoisseur
hombredelassrtas Feb 23, 9:39pm - #407893 

CF Connoisseur
2004 Toyota Celica

Joined: Jun 2004
Posts: 3,748
Gainesville, FL
what a dick. hunt the basterd down

[Linked Image]
Joined: Nov 2004
Posts: 365
dansgts
Member
dansgts Feb 23, 9:40pm - #407894 

Member
1986 Toyota Celica

Joined: Nov 2004
Posts: 365
Corona, CA
that sucks man thumbsdown
i wanna get a gts emblem for my car, but that's just low to steal one. people are stupid angry, it'd even be easier, not to mention better condition to just buy one.
Joined: Aug 2003
Posts: 1,478
2003cbgts
Specialist
2003cbgts Feb 23, 9:43pm - #407895 

Specialist
2003 Toyota Celica

Joined: Aug 2003
Posts: 1,478
South Carolina
sorry man.. i hate that for ya. and love the 86 dan^^^^ thumbsup
Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
stefanoc
Specialist
stefanoc Feb 23, 9:46pm - #407896 

Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
CA
dont get a gts badge. for somereason its a hot item to steal. plus not only they steal it, they mess up the paint bad
Joined: Feb 2005
Posts: 367
bajoconstruction
Member
bajoconstruction Feb 23, 9:51pm - #407897 

Member
2003 Toyota Celica

Joined: Feb 2005
Posts: 367
Arizona
Sorry to hear! BRAND his A$$! What a mutherfu#%^r!!!!!!!!!!!
Joined: Dec 2003
Posts: 1,787
ghostingcelica
Specialist
ghostingcelica Feb 23, 9:51pm - #407898 
2000 Black Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 1,787
California
damn hes prolly gonna take it and put it on his janky ass car.
Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero Feb 23, 9:54pm - #407899 

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
get some custom brass knuckles with GTS on it. thumbsup

I've mastered the art of the After Image Technique.
Joined: Sep 2004
Posts: 357
speedducky
ECelica Staff
speedducky Feb 23, 9:57pm - #407900 

ECelica Staff
2003 Toyota Celica

Joined: Sep 2004
Posts: 357
Southern California
Originally Posted by Zero
get some custom brass knuckles with GTS on it. thumbsup


hey I think we found us a new caravan rofl

"Be kind to animals... Hug a Hockey Player!"
AFLAC!!!
Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
ct
C'mon & hit me!
ct Feb 23, 10:02pm - #407901 

C'mon & hit me!
2000 Toyota Celica GTS

Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
Woodland Hills, CA
somewhere a civic owner is installing his brand new gts emblem... rofl

Originally posted by SKOOF:
yoru such a clown, i wish you lived in nyc, i would love to just give you the beating that youve probably never gotten in your life.
Joined: Jun 2004
Posts: 1,696
Polykarb
Metal Storm 2040
Polykarb Feb 23, 10:06pm - #407902 

Metal Storm 2040
2000 Toyota Celica

Joined: Jun 2004
Posts: 1,696
Tampa, Florida
Originally Posted by ct
somewhere a civic owner is installing his brand new gts emblem... rofl


HAHA ROFLAO! Go kill that little cocksucker ASAP!

FF TWINCAM BEAUTY: CELICA
Joined: Sep 2004
Posts: 112
YourNameHere
Member
YourNameHere Feb 23, 10:18pm - #407903 
2000 Carbon Blue Toyota Celica
Member
2000 Toyota Celica

Joined: Sep 2004
Posts: 112
FL
Damn dude, I had no idea this was such a hot item to steal. I know I'm pissed off enough having to replace my valve caps 4 times. 4 TIMES!!! Are they THAT expensive you shits can't buy your own? NNNNOOOOO lol But at least "mugging" my car for those doesn't mess up the paint.

I'm just waiting for someone to take my antenna. I check to make sure I have that and my caps EVERY TIME I go to my car I'm so paraniod now!!

No offense but I hope this is only a "trend" out west because I have enough cosmetic damage to my girl already. Fockers around here don't know how to park straight and open their car doors with caution! I swear I park in bfe and I come out and there are cars all around me...never fails.

gl finding who did it thumbsup
Joined: Jan 2005
Posts: 118
cr4sh
Member
cr4sh Feb 23, 10:23pm - #407904 
2003 Black Toyota Celica
Member
2003 Toyota Celica

Joined: Jan 2005
Posts: 118
CA
i'm tellin you...find them...and beat the immortal fuck out of him, his family, and his car...
Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
ct
C'mon & hit me!
ct Feb 23, 10:29pm - #407905 

C'mon & hit me!
2000 Toyota Celica GTS

Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
Woodland Hills, CA
Originally Posted by cr4sh
and beat the immortal fuck out of him


immortal?? you mean like vampires and highlander? rofl

Originally posted by SKOOF:
yoru such a clown, i wish you lived in nyc, i would love to just give you the beating that youve probably never gotten in your life.
Joined: Aug 2002
Posts: 1,096
Eman
Black Sheep
Eman Feb 23, 10:31pm - #407906 

Black Sheep
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2002
Posts: 1,096
818, CA
^^^^you don cease do you rofl

Ima TuRD fa life
Joined: Nov 2004
Posts: 160
spectraGTS
Member
spectraGTS Feb 23, 10:35pm - #407907 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Nov 2004
Posts: 160
LC, New Mexico
I think you need a sword to beat the "immortal fuck" out of someone. And then you gotta say "There can be only one."
Joined: Jan 2005
Posts: 118
cr4sh
Member
cr4sh Feb 23, 10:37pm - #407908 
2003 Black Toyota Celica
Member
2003 Toyota Celica

Joined: Jan 2005
Posts: 118
CA
haahhahaah rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl
Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
ct
C'mon & hit me!
ct Feb 23, 10:39pm - #407909 

C'mon & hit me!
2000 Toyota Celica GTS

Joined: Jan 2003
Posts: 2,139
Woodland Hills, CA
Originally Posted by Eman
^^^^you don cease do you rofl


NEVA!!!!!... rofl

Originally posted by SKOOF:
yoru such a clown, i wish you lived in nyc, i would love to just give you the beating that youve probably never gotten in your life.
Joined: Aug 2003
Posts: 399
SCOTT03
Member
SCOTT03 Feb 23, 10:42pm - #407910 
2000 Black Toyota Celica
Member
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2003
Posts: 399
Buies Creek/Sanford, NC
debadged grin man that sucks, hope you find the guy or get reimbursed and don't have to pay out of pocket

[Linked Image]
Joined: Jan 2004
Posts: 233
drivethru1986
Member
drivethru1986 Feb 23, 11:09pm - #407911 

Member
2004 Toyota Celica

Joined: Jan 2004
Posts: 233
jersey
that really sucks...i just took mine off myself b4 anyone could steal it...just if you see a civic with a GTS embleam around ur town...u will know who the asshole is and beat his ass

2004 AUTO GT-S............

"I may go slow.....but i look fucking good doing it...."
Joined: Nov 2004
Posts: 365
dansgts
Member
dansgts Feb 23, 11:17pm - #407912 

Member
1986 Toyota Celica

Joined: Nov 2004
Posts: 365
Corona, CA
Originally Posted by 2003cbgts
...and love the 86 dan^^^^ thumbsup

thanks man, i'm working on it.

Originally Posted by stefanoc
dont get a gts badge. for somereason its a hot item to steal. plus not only they steal it, they mess up the paint bad

I want to get one and mount it inside on the centerconsole under my cd player, so there's no real risk on it getting stolen...
Joined: May 2004
Posts: 2,979
RookieGTS
Boobie Vision
RookieGTS Feb 23, 11:35pm - #407913 

Boobie Vision
2000 Toyota Celica

Joined: May 2004
Posts: 2,979
925 Nor Cal
COCKSUCKER BITCH!!
Joined: Oct 2004
Posts: 230
Creep1234
Member
Creep1234 Feb 23, 11:43pm - #407914 

Member
2004 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2004
Posts: 230
Laguna Niguel,CA
well calling him names does nothing...hunt the bastard with a butcher knife and .44

I know i called him a bastard...

I just hate theives ... angry

The dream of someday racing in the JGTC...
drive sideways.
-'nough said.
Joined: Nov 2004
Posts: 638
mrluilou
Senior Member
mrluilou Feb 24, 12:04am - #407915 

Senior Member
2001 Toyota Celica GT

Joined: Nov 2004
Posts: 638
Palmdale, California
that fucken sucks... its funny cause ive heard a lot of people who own GTS who get robbed for their emblems but no Gts

[Linked Image]
Joined: Aug 2004
Posts: 919
celiwhite
Senior Member
celiwhite Feb 24, 12:07am - #407916 
2000 Super White Toyota Celica
Senior Member
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 919
las vegas, nv
i guess that ricer don't know how to use a hair dryer or heat gun laughsilly need to find that fool and beat him thumbsup they try to steal whatever they can. over here they even steal license plates thumbsdown wtf
Joined: Feb 2004
Posts: 965
morris
BerraquĆ­sima!
morris Feb 24, 2:49am - #407917 
2000 White Toyota Celica GT
BerraquĆ­sima!
2000 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2004
Posts: 965
Orange County, CA
angry cry fck
Joined: Oct 2003
Posts: 1,060
gtscelica05
Carbon Blue Rules
gtscelica05 Feb 24, 2:51am - #407918 
2003 Carbon Blue Toyota Celica
Carbon Blue Rules
2003 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,060
Bayarea, Ca
yea same shit happened to me too! fuckers stole my gts emblem n scratched tthe fuck out of that area! angry

Gtscelica05 Carbon Blue
Joined: Oct 2003
Posts: 520
silverOOgts
intoxicated
silverOOgts Feb 24, 2:59am - #407919 

intoxicated
2000 Toyota Celica GTS

Joined: Oct 2003
Posts: 520
DSM, IA
Originally Posted by ct
somewhere a civic owner is installing his brand new gts emblem... rofl

just thinking the same exact same... find it and decide you want all his interior plastic and take it the worst way possible. load his gas tank with moth balls and then put bologna all over his car. i seriously hope you find him!!!

Where did my sig go? help me find it..........
Joined: Aug 2004
Posts: 708
KickScrew
Sideways
KickScrew Feb 24, 3:06am - #407920 

Sideways
2003 Toyota Celica GTS

Joined: Aug 2004
Posts: 708
St. Augustine, Florida
That sucks man. Sorry frown
Joined: Nov 2004
Posts: 82
6spdCeliGTS
Member
6spdCeliGTS Feb 24, 3:31am - #407921 
2000 Absolutely Red Toyota Celica
Member
2000 Toyota Celica

Joined: Nov 2004
Posts: 82
Wilkes County, NC
Originally Posted by cr4sh
i'm tellin you...find them...and beat the immortal fuck out of him, his family, and his car...


Damn right
Joined: Jun 2004
Posts: 1,870
Chelica815
Specialist
Chelica815 Feb 24, 6:24am - #407922 
2000 Silver Toyota Celica
Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Jun 2004
Posts: 1,870
San Francisco -The Bay
Man, I think I am going to debadge my GTS emblem. Hmmm

Agressively Driven
[Linked Image]
2000 Celica GT-S 6 Speed
Joined: Oct 2003
Posts: 1,320
qbanprepster21
Specialist
qbanprepster21 Feb 24, 6:26am - #407923 
2003 Liquid Silver Toyota Celica GT
Specialist
2003 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,320
Virginia
tahts one thing that would piss me of the most, not that he stole it, but now its gonna cost me more money to fix it, then it couldve been becuase he ruined the paint.

Fudge The World!
[Linked Image]
Die Hard, Die Fast, Die Strong & Live Life to its Fullest
Joined: Dec 2004
Posts: 419
vcel523
Senior Member
vcel523 Feb 24, 6:53am - #407924 

Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2004
Posts: 419
Los Angeles, California
that sucks, hunt the [censored] down. On a lighter note, makes having a GT a little bit more bearable.
Joined: Apr 2003
Posts: 111
Loth
Member
Loth Feb 24, 7:08am - #407925 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 111
San Jose, CA
Originally Posted by stefanoc

karma will be a bitch

[edite topic title to be work friendly]


That just made my day, I love karma, hope it gets them good.

Sorry to hear about that shit happening to your car, I hate when people mess with cars, dont people understand THEY ARE OFF LIMITS. Well at least if you see a honda with a GTS badge you'll know who to beat.


I didnt read any replies but did you have a s2000 antenna?
Joined: Jun 2004
Posts: 1,870
Chelica815
Specialist
Chelica815 Feb 24, 7:22am - #407926 
2000 Silver Toyota Celica
Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Jun 2004
Posts: 1,870
San Francisco -The Bay
Originally Posted by vcel523
that sucks, hunt the [censored] down. On a lighter note, makes having a GT a little bit more bearable.


I dunno man, kids nowadays be jacking anything and everything.

Agressively Driven
[Linked Image]
2000 Celica GT-S 6 Speed
Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
stefanoc
Specialist
stefanoc Feb 24, 7:32am - #407927 

Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
CA
i did have an s2000 antenna.
this just in you guys, the GTS emblem DOES give you major HP!!!
now that i dont have it, i feel my car is slower and im just looking for a honda civic to fly by me, thats when i know who it is. probably they put it on the top of the engine plastics though, like vtec gts.
i just debadged the toyota emblem off too and cleaned the GTS mess and work with some touch up paint. this guy not only scratched the paint, but the primer is off, so the metal was showing through. i think im just gonna put a bigger emblem there so it covers up the mess, maybe a civic emblem will do.
plus im having my antenna replaced with a custom hair dryer. you push the button, hair dryer comes out and you can take anything off. you can also warm urself up during this cold here in socal. now im thinkin to use my TRD spoiler as a bar table and serve some drinks too, just for the thief's comfort.
guys in socal, look out for a gts emblem plz. im gonna start printing some sheets of the emblem and my car and staple them on trees.

I'M LOST:
please find me,
im silver with red, and im probably somewhere i dont belong
REWARD: Conair hair dryer
Joined: Aug 2003
Posts: 1,292
CaLiGTS
Phantom
CaLiGTS Feb 24, 7:37am - #407928 

Phantom
2001 Toyota Celica

Joined: Aug 2003
Posts: 1,292
Bay Area, NorCal
thats just sad and pathetic cant believe people do that to other cars

[Linked Image]
Ask yourself one question. Is the juice worth the squeeze?
Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero Feb 24, 9:02am - #407929 

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
Originally Posted by ct
somewhere a civic owner is installing his brand new gts emblem... rofl


even GT badges arent safe.

somewhere in southern san diego is a honda civic dx GT type SiR, driving with my badge. angry

I've mastered the art of the After Image Technique.
Joined: Jun 2004
Posts: 172
CARBON_SYPHER
Member
CARBON_SYPHER Feb 24, 11:45am - #407930 
2000 CARBON BLUE Toyota Celica GT
Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Jun 2004
Posts: 172
COPPELL, TX
shit...someone gancked my GT emblem while the car was sitting infront of my house...fuckin dishonesed people piss me off! i have had like 3 things (not car related) stolen from me just this week!

[Linked Image]

TOYOSPEED - rep'in the south!

HALO 2 < I RULE YOU! > TREMBLE BEFORE THE MIGHTY ApolloTheory !!!!
Joined: Sep 2004
Posts: 357
speedducky
ECelica Staff
speedducky Feb 24, 11:10pm - #407931 

ECelica Staff
2003 Toyota Celica

Joined: Sep 2004
Posts: 357
Southern California
Originally Posted by stefanoc

I'M LOST:
please find me,
im silver with red, and im probably somewhere i dont belong
REWARD: Conair hair dryer



rofl rofl I don't know why I just found this funny

"Be kind to animals... Hug a Hockey Player!"
AFLAC!!!
Joined: Sep 2004
Posts: 896
celicajonz
Senior Member
celicajonz Feb 24, 11:14pm - #407932 
Senior Member
2004 Toyota Celica

Joined: Sep 2004
Posts: 896
*562* , CA
...find em and beat the shit out of...lil cock-face!!!! angry

Originally posted by A_Bathing_Ape:
I hit, what else, oh plus dome.
Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Clos
Specialist
Clos Feb 24, 11:35pm - #407933 
2000 Spectra Blue Toyota Celica
Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Alexandria, VA
damn that sucks, if you lived here in va i could paint that shit for 90% off the price you get quoted on, ask rem i hooked him up. find the [censored] and kill him
Joined: Jul 2003
Posts: 1,587
xmangt1
4 All U Haterz!
xmangt1 Feb 25, 2:43am - #407934 

4 All U Haterz!
2000 Toyota Celica GT

Joined: Jul 2003
Posts: 1,587
Chicago, IL
Some people are desperate I guess. The emblems are cheap to buy. Bastards. angry
Joined: Jan 2004
Posts: 515
RetroJ84
Senior Member
RetroJ84 Feb 26, 12:35am - #407935 
2002 Silver Toyota Celica GT
Senior Member
2002 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2004
Posts: 515
Bak, Cali(661)
lame

"You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f------ khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world."
Joined: Nov 2004
Posts: 365
dansgts
Member
dansgts Feb 26, 10:01am - #407936 

Member
1986 Toyota Celica

Joined: Nov 2004
Posts: 365
Corona, CA
Originally Posted by Chelica815
Man, I think I am going to debadge my GTS emblem. Hmmm

if you debadge, i'll buy the emblem off you.
Join the conversation - Register now or Sign in to add your comment


Moderated by  isaac 

Customize Your Toyota CelicaPrivacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2016