Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Jan 31, 9:32pm - #388555 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
FS: TYC black tails

$85 shipped?

This seller is located near: MILFORD, NJ
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Jan 31, 9:33pm - #388556 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
perfect condition
1953458280-Rear.jpeg

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Apr 2004
Posts: 802
Live42day
Senior Member
Live42day Jan 31, 9:59pm - #388557 

Senior Member
2004 Toyota Celica GT

Joined: Apr 2004
Posts: 802
WI
Pm ravertony billy, he is desparately in need of them. thumbsup

Originally posted by RICOGT:
i wanted to get the vac gauge because it constantly moves. more of a race feel i think
Joined: Aug 2004
Posts: 17
badbadbird
Member
badbadbird Jan 31, 10:29pm - #388558 
 yellow Toyota Celica
Member

Joined: Aug 2004
Posts: 17
, AK
45 shipped thumbsup
Joined: Dec 2003
Posts: 775
tgts2000
Senior Member
tgts2000 Jan 31, 10:30pm - #388559 

Senior Member
2002 Acura RSX-S

Joined: Dec 2003
Posts: 775
MN
I'll take em, ill PM you in a bit thumbsup
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Jan 31, 10:31pm - #388560 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
no way am i doin 45 lol.

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Jan 31, 11:33pm - #388561 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
SOLD grin

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Mar 2004
Posts: 372
darksidecelica
Member
darksidecelica Feb 1, 4:43am - #388562 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Mar 2004
Posts: 372
dammit!
Joined: Dec 2003
Posts: 775
tgts2000
Senior Member
tgts2000 Feb 1, 4:55am - #388563 

Senior Member
2002 Acura RSX-S

Joined: Dec 2003
Posts: 775
MN
^^ you can take em, he's not gonna have em ready to sell for about a week and I need them now'ish so theyre all yours!! Sorry billy, thanks though! thumbsup
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Feb 1, 2:04pm - #388564 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
not sold!

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Jan 2004
Posts: 15
validator2000
Member
validator2000 Feb 1, 2:57pm - #388565 
2000 Carbon blue Toyota Celica
Member
2000 Toyota Celica

Joined: Jan 2004
Posts: 15
north carolina
I'll take them, I PMed you yesterday with an offer does it still stand?
Let me know so I can send the money today and you'll have it tomarrow by noon.
Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
ravertony
Specialist
ravertony Feb 1, 5:03pm - #388566 
2002 Super White Toyota Celica
Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
MADERA, CA
VSGTS14, i want them bad!!! cry cry is it still for sale because i'll buy
Joined: Jan 2004
Posts: 699
KULOD
Senior Member
KULOD Feb 1, 6:39pm - #388567 

Senior Member
00 Toyota Celica

Joined: Jan 2004
Posts: 699
LIL RHODY
what are you putting in their place?
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Feb 1, 10:04pm - #388568 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
you'll see wink

note to buyer - you have to wait until i receive the new tails i will be getting before i can ship the TYC out smile
it would be a week or so.

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Dec 2004
Posts: 278
VSCelica24
Member
VSCelica24 Feb 1, 10:13pm - #388569 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Dec 2004
Posts: 278
Houtzdale, PA
billy billy i guess i cant pass this upp dam you why you have to put stuff in good condition low prices! ill take em 85 shipped? they look good with the VS kit

[Linked Image]
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Feb 1, 10:16pm - #388570 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
still for sale...85

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Feb 1, 10:18pm - #388571 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
lol, damn man you're buyin all my stuff thumbsup

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Dec 2004
Posts: 278
VSCelica24
Member
VSCelica24 Feb 1, 10:20pm - #388572 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Dec 2004
Posts: 278
Houtzdale, PA
grin grin what can i say im havin fun spending my money!

[Linked Image]
Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
ravertony
Specialist
ravertony Feb 1, 11:08pm - #388573 
2002 Super White Toyota Celica
Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
MADERA, CA
hey i i said i'd take them angry go away VSCelica24 tongue

come on VSGTS14!! i posted before him. lol i want these bad
Joined: May 2003
Posts: 3
silvertrdx
New Member
silvertrdx Feb 2, 1:02am - #388574 
New Member

Joined: May 2003
Posts: 3
Still have them for sell, if so I'll but them?
Joined: Dec 2004
Posts: 278
VSCelica24
Member
VSCelica24 Feb 2, 1:06am - #388575 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Dec 2004
Posts: 278
Houtzdale, PA
im feeling a good person tonight! billy go ahead and sell them to him
ill get some at a later time

[Linked Image]
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Feb 2, 1:20am - #388576 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
i think they are sold smile

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Feb 2, 1:21am - #388577 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
omg! would someone just buy them and keep it final!! rofl rofl rofl

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Dec 2004
Posts: 278
VSCelica24
Member
VSCelica24 Feb 2, 1:23am - #388578 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Dec 2004
Posts: 278
Houtzdale, PA
billy ill buy them if that guy dosent want them!
jus sayin he said he was first and all but whatever it dont matter to me!
if that dude dont want them ill defitenly take em i have the money

[Linked Image]
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Feb 2, 1:44am - #388579 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
spineyes

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Dec 2004
Posts: 278
VSCelica24
Member
VSCelica24 Feb 2, 1:56am - #388580 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Dec 2004
Posts: 278
Houtzdale, PA
haha whenever you figure out whats goin on if the guy wants to buy em or not you can jus shoot me a pm

[Linked Image]
Joined: Aug 2004
Posts: 1,547
sbocaj55
Specialist
sbocaj55 Feb 2, 2:16am - #388581 

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 1,547
Pennsylvania
Originally Posted by KULOD
what are you putting in their place?


happywink
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Feb 2, 2:30am - #388582 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
wink grin

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
ravertony
Specialist
ravertony Feb 2, 7:53am - #388583 
2002 Super White Toyota Celica
Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
MADERA, CA
so are they mine, if they are do i pay you now vsgts14??? i'm confused as much as everyone rofl PM me with payment info if so
Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero Feb 2, 8:21am - #388584 

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
no no no, they are sold to me... :princess wave: rofl







J/K. interesting, people are backing out of a good deal and jumping on again rofl

I've mastered the art of the After Image Technique.
Joined: Dec 2004
Posts: 278
VSCelica24
Member
VSCelica24 Feb 2, 10:29pm - #388585 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Dec 2004
Posts: 278
Houtzdale, PA
^^i was only jumping out because he said he was first! spineyes

[Linked Image]
Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero Feb 2, 10:32pm - #388586 

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
^^^no not you, the others wave

I've mastered the art of the After Image Technique.
Joined: Dec 2004
Posts: 278
VSCelica24
Member
VSCelica24 Feb 2, 10:34pm - #388587 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Dec 2004
Posts: 278
Houtzdale, PA
sorry^^ wave

[Linked Image]
Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
ravertony
Specialist
ravertony Feb 2, 10:49pm - #388588 
2002 Super White Toyota Celica
Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
MADERA, CA
lol this is confusing haha rofl i'm just waitin on VSGTS14
Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero Feb 2, 11:04pm - #388589 

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
^^^hey tony, whats up? wave check this:


I call dibs on billy's front bumper rofl

so billy, upgrading to Trial, huh? nice thumbsup rofl

I've mastered the art of the After Image Technique.
Joined: Dec 2004
Posts: 278
VSCelica24
Member
VSCelica24 Feb 2, 11:07pm - #388590 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Dec 2004
Posts: 278
Houtzdale, PA
how about it! billys gonna come and bitch at us for stealin the thread tongue wave

[Linked Image]
Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero Feb 2, 11:26pm - #388591 

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
no, because we're staying on topic.

Bump for a great seller and person. thumbsup <- see grin

I've mastered the art of the After Image Technique.
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Feb 2, 11:43pm - #388592 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
technically, ravertony was before VSCelica24, and then speed4theneed is next in line..
i'll let you guys know, so no buy VSCelica24? you gonna be nice and let ravertony have them? grin

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
ravertony
Specialist
ravertony Feb 2, 11:48pm - #388593 
2002 Super White Toyota Celica
Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
MADERA, CA
woot grin tongue
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Feb 2, 11:52pm - #388594 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
alrighty then, finally sold to ravertony rofl smile

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: May 2004
Posts: 2,979
RookieGTS
Boobie Vision
RookieGTS Feb 2, 11:53pm - #388595 

Boobie Vision
2000 Toyota Celica

Joined: May 2004
Posts: 2,979
925 Nor Cal
hahahah! lucky tony!
Joined: Dec 2004
Posts: 278
VSCelica24
Member
VSCelica24 Feb 3, 12:11am - #388596 

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Dec 2004
Posts: 278
Houtzdale, PA
yeah im a nice guy! grin
but now i get to go spend 200.00 on the same tails new rofl rofl

[Linked Image]
Joined: Feb 2004
Posts: 1,675
SwiftCelGTS
Specialist
SwiftCelGTS Feb 6, 9:25pm - #388597 

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Feb 2004
Posts: 1,675
Lexington, Kentucky
i hope you're replacing them with RED TYCs
Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
ravertony
Specialist
ravertony Feb 6, 10:03pm - #388598 
2002 Super White Toyota Celica
Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
MADERA, CA
^^ he's goin back to stock but tinted black
Join the conversation - Register now or Sign in to add your comment


Customize Your Toyota CelicaPrivacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2016