Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Sep 2004
Posts: 722
TRDOTC
Senior Member
TRDOTC Jan 19, 11:47pm - #378577 

Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2004
Posts: 722
Pocasset, MA
Got my new mod! From Carbon Fiber One!

Well I got my new Double Sided (yeah thats right the real expensive one!) Carbon Fiber Hood and Raised 2 inch Carbon Fiber Scoop today. grin and party time turned into cry cry cry cry angry after I looked it over.

In the scoop there was a noticeable bubble in it which kinda made me angry but then i started looking over the Hood..until I saw a nice chip out of the drivers side edge near the windshield...that made me cry cry cry cry angry angry

Shipped i spent almost $800 with the discount so I emailed them and the customer service has been awesome up to this point so hopefully (and I think and prey)it will continue. I was looking forward to having it put on by next week cry cry cry

I'll let everyone know how everything turns out..

Have a ?...so i don't have to buy another and lose my money, when i have a professional do it (they won't cover the product since i didn't buy it there), what is the best way so i don't have to worry about it cracking when they drill...is there anything that will prevent this? thanks, just want to cover everything...
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Jan 19, 11:55pm - #378578 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
wow, if i bought a carbon fiber Hood and saw that shit, i would flip a shit.
send it back and tell them to send you a new one. those crackhoes

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Sep 2004
Posts: 722
TRDOTC
Senior Member
TRDOTC Jan 19, 11:58pm - #378579 

Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2004
Posts: 722
Pocasset, MA
i did...now waiting for a response...yeah, should have saw my face... banghead
Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
VSGTS14
05 WRB
VSGTS14 Jan 19, 11:58pm - #378580 

05 WRB
2005 Subaru WRX STi

Joined: Jul 2002
Posts: 10,123
Milford, NJ
yea man, i would prob cry rofl

SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
Joined: Sep 2004
Posts: 722
TRDOTC
Senior Member
TRDOTC Jan 20, 12:10am - #378581 

Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2004
Posts: 722
Pocasset, MA
lol, just got an email back, I am going to take pics and then send them to him tomorrow and he said he will see what they can do for me...after so much money, fuck yeah I hope something gets done. He is a really nice guy, talked to him on the phone. He said glad it arrived safely but sorry about cosmetic problems..ill post pics here as well..it is for the weight reduction but mostly for show..that is why i got the double sided carbon fiber..it looks so awesome...man i hate this shit... cry now longer for me to put it on... angry I know shit happens but it always happens to me...nothing i buy is ever perfect, ever!!! thumbsup
Joined: Aug 2004
Posts: 919
celiwhite
Senior Member
celiwhite Jan 20, 12:13am - #378582 
2000 Super White Toyota Celica
Senior Member
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 919
las vegas, nv
dang dat sucks to hear thumbsdown expecially when you paid that much for it...
Joined: Sep 2004
Posts: 722
TRDOTC
Senior Member
TRDOTC Jan 20, 12:22am - #378583 

Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2004
Posts: 722
Pocasset, MA
Have a ?...so i don't have to buy another and lose my money, when i have a professional do it (they won't cover the product since i didn't buy it there), what is the best way so i don't have to worry about it cracking when they drill...is there anything that will prevent this? thanks, just want to cover everything...
Join the conversation - Register now or Sign in to add your comment


Moderated by  isaac 

Customize Your Toyota CelicaPrivacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2016