Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Nov 2004
Posts: 69
justin
Street Racer
justin
2000 Absolutely Red Toyota Celica
Street Racer
2000 Toyota Celica

Joined: Nov 2004
Posts: 69
Maryland
Dec 4, 11:54pm - #343117 
holy..., how did this happen?!

today at about 2:15pm. i was turning into the mall, and some dumbass in a mustang was cutting across the parking and i nailed her. the left front side of my baby is banged up nicely. the foglamp, bumper, Hood, and the headlamp are trash. it was her falt, after leaving there, i figured i just bring my car home and park it. on my way i stoped at stop light, and i was sittin there for a while and then another woman smashed into the back of my car!it was 3:05pm i mean damn , how can you not see this car? the only thing that surprised me was even though my cars "compact" the mustang, and the stratas that hit me , substained more damage than me. the only thing that pisses me off is the woman that rear-ended me, has "no fault insurance"(PA) what kinda shit is that? so i may have to replace my rear bumper. i would just like to say, if you hit a toyota, your car is screwed . i'll get pictures soon.

Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
stefanoc
Specialist
stefanoc

Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
CA
Dec 4, 11:57pm - #343118 
bad luck bro, dont drive ur car again for at least the next following days. shits like this happen to me too like in a day i get so many close calls.
it sucks to have 2 hits in less than an hour, and hopefully the repair will be done successfully and quick

Joined: Jul 2003
Posts: 472
Xer0GT
Senior Member
Xer0GT
2003 Solar Yellow Toyota Celica GT
Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Jul 2003
Posts: 472
CA 925....soon to be 415
Dec 5, 12:05am - #343119 
damn im sorry...thats some crazy shit getting nailed twice in less than an hour. most important thing is you didnt get injured. i probably wouldve beat the 2nd persons ass lol...if it wasnt a woman.


[Linked Image]
**WTB OEM door mirrors, solar yellow or black**
Joined: Aug 2003
Posts: 1,478
2003cbgts
Specialist
2003cbgts

Specialist
2003 Toyota Celica

Joined: Aug 2003
Posts: 1,478
South Carolina
Dec 5, 12:07am - #343120 
damn thats crazy as hell... like that saying goes " i cant win for loosing". hope it turns out well for ya thumbsup

Joined: Sep 2004
Posts: 323
jl2fast4u
Member
jl2fast4u
2001 Black Toyota Celica GT
Member
2001 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2004
Posts: 323
Central Ca
Dec 5, 12:37am - #343121 
Originally Posted by Xer0GT
damn im sorry...thats some crazy shit getting nailed twice in less than an hour. most important thing is you didnt get injured. i probably wouldve beat the 2nd persons ass lol...if it wasnt a woman.


I don't care if it was a woman, man, kid, etc. I would beat the shit out of them for being such a dumbass.


[Linked Image]
'01 Black Celica GT 5spd - custom catback exhaust, polished AEM CAI, TWM SS, TYC black tails, 6500k h3/h7, s2000 antenna, tein s.techs, 35%/5% tint, debadged
Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
ragingpaseo
Specialist
ragingpaseo
2003 blue Toyota Celica
Specialist
2003 Toyota Celica

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
towson, md
Dec 5, 12:53am - #343122 
what mall is this???

Joined: Nov 2004
Posts: 69
justin
Street Racer
justin
2000 Absolutely Red Toyota Celica
Street Racer
2000 Toyota Celica

Joined: Nov 2004
Posts: 69
Maryland
Dec 5, 12:53am - #343123 
valley mall-hagerstown md.

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
ragingpaseo
Specialist
ragingpaseo
2003 blue Toyota Celica
Specialist
2003 Toyota Celica

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
towson, md
Dec 5, 12:56am - #343124 
damn, that's far! take the insurance money and get some c/f Hood and kit. if you want to replace and repaint your Hood and bumpers, the shop will charge you mad just for factory parts...

Joined: Aug 2004
Posts: 1,029
kmlgts
Specialist
kmlgts

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 1,029
California
Dec 5, 1:03am - #343125 
sorrie to hear that bro.. i hate people like that! thumbsdown


[Linked Image]
Joined: Nov 2004
Posts: 69
justin
Street Racer
justin
2000 Absolutely Red Toyota Celica
Street Racer
2000 Toyota Celica

Joined: Nov 2004
Posts: 69
Maryland
Dec 5, 1:10am - #343126 
i seriously considering getting my body kit now. i was waiting till i finished my mods, but now its broke, and why put stock back on? im debating over the blits widebody or the wingswest kit. i like the widebody, but the wings west looks cleaner. i d like your input...

Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Clos
Specialist
Clos
2000 Spectra Blue Toyota Celica
Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Alexandria, VA
Dec 5, 1:16am - #343127 
damn that sucks thumbsdown

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
ragingpaseo
Specialist
ragingpaseo
2003 blue Toyota Celica
Specialist
2003 Toyota Celica

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
towson, md
Dec 5, 1:28am - #343128 
Originally Posted by justin
i seriously considering getting my body kit now. i was waiting till i finished my mods, but now its broke, and why put stock back on? im debating over the blits widebody or the wingswest kit. i like the widebody, but the wings west looks cleaner. i d like your input...

the blitz clone is very low to the ground, and most of them are fiber glass except APC front. the ww kit will require a stock 00-02' front bumper, since it's only a front lip...if you like wide body, go for trial and talk to isaac about it...

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
Dec 5, 1:46am - #343129 
"no fault insurance" what the hell? sue her then


I've mastered the art of the After Image Technique.
Joined: May 2003
Posts: 5,346
spaztikid
dikitzaps
spaztikid
dikitzaps
1974 Toyota Celica

Joined: May 2003
Posts: 5,346
LA
Dec 5, 2:42am - #343130 
what the hell is no fault insurace?...

and blitz looks horrible...

Joined: Oct 2004
Posts: 369
sakara
GT4
sakara

GT4
1990 Toyota Alltrac

Joined: Oct 2004
Posts: 369
pa
Dec 5, 1:22pm - #343131 
u got hit at the valley mall???? damn...how come everyone is showing up where I hang out now rofl rofl heard abt ur car last night...I'm sry bout that hun frown cry


90 all trac 98k miles... *To be resurrected...*
Gives new meaning to "It looks fast"...It IS fast
'90 rolla "Lunchbox on wheels" 167k strong!
Joined: Nov 2004
Posts: 57
AudiousCelica
Member
AudiousCelica

Member
1994 Eagle Talon Tsi

Joined: Nov 2004
Posts: 57
Minnesota
Dec 5, 1:34pm - #343132 
Jackass's ill tell ya


"I hit him with the buttons and shit too , his hat went flying up in the air , and the feather was floating in the air from side to side , like Super Mario 3 "
Quote from bigwOrm
Joined: Jul 2004
Posts: 777
ExNihilo
Cold Warrior
ExNihilo
Cold Warrior
2004 Toyota Celica GTS

Joined: Jul 2004
Posts: 777
Tempe, AZ
Dec 5, 1:56pm - #343133 
Sorry to hear it, bro. thumbsdown


300,000 KM/Sec. Its not just a good idea, its the law.
Joined: Aug 2004
Posts: 481
jonnyess
Senior Member
jonnyess

Senior Member
2002 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 481
CT
Dec 5, 6:28pm - #343134 
Justin - "no-fault" only applies if the medical coverage on the policy was invoked. Doesn't sound like you had injury, thank God, so no-fault has no bearing on the financial responsibility of the bitch's insurance carrier to repair your Celi as good as new!! Enjoy the repairs!! thumbsup


Life is the sexually transmitted interruption of an otherwise peaceful existence...
Joined: May 2004
Posts: 2,979
RookieGTS
Boobie Vision
RookieGTS

Boobie Vision
2000 Toyota Celica

Joined: May 2004
Posts: 2,979
925 Nor Cal
Dec 5, 6:34pm - #343135 
damn man!! thats fucked up!! you just got the best of luck thumbsdown

Joined: Jun 2004
Posts: 118
xcivickillerx
Member
xcivickillerx

Member
2003 Toyota Celica

Joined: Jun 2004
Posts: 118
Ocala Florida
Dec 5, 6:57pm - #343136 
Wow that just made my day seem a whole lot better...but for real that sucks and thumbsdownto the blitz bodykit

Joined: Jun 2003
Posts: 260
calidrifter
El Guapo
calidrifter
El Guapo
1997 Nissan 240SX

Joined: Jun 2003
Posts: 260
Chatsworth, CA
Dec 5, 7:00pm - #343137 
Damn dude what the fuck is not at fault insureance that shit is BS. Anyway I never really take my car out during the holidays it seems like all the crazies are out driving at this time of year.


Touge Knights - Canyon Driving Team!
Joined: Nov 2004
Posts: 459
skym
Senior Member
skym
2001 Silver Toyota Celica GT
Senior Member
2001 Toyota Celica GT

Joined: Nov 2004
Posts: 459
Bradenton, FL
Dec 5, 7:23pm - #343138 
what do you do then ride the bike to the mall? j/k rice

That really sucks...


Quote:
Originally posted by tido:
i beat a dude on a bike going to work today...i revved on him and we lined up at the light and it was on....i hit lift once...thats how hardcore it was....
Joined: Aug 2004
Posts: 1,029
kmlgts
Specialist
kmlgts

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 1,029
California
Dec 5, 9:48pm - #343139 
Originally Posted by skym
what do you do then ride the bike to the mall? j/k rice

That really sucks...



lollol dont goodtimes and ride.. laughsilly

Joined: Dec 2003
Posts: 1,787
ghostingcelica
Specialist
ghostingcelica
2000 Black Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 1,787
California
Dec 6, 2:16am - #343140 
damn thats extremely bad luck. time to get a body kit?

Joined: Feb 2004
Posts: 151
ZOEpilot16
Member
ZOEpilot16

Member
2003 Toyota Celica

Joined: Feb 2004
Posts: 151
Granada Hills (818)
Dec 6, 9:21am - #343141 
"no fault insurance"... wtf wtf does that meen, it's not her fault..???

that is some Bull$h_t... angry

Joined: Jun 2004
Posts: 1,337
celicadragon
Specialist
celicadragon

Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Jun 2004
Posts: 1,337
Pittsburgh, PA
Dec 6, 9:58am - #343142 
sue her


respect the gt-s
Joined: Oct 2004
Posts: 11
bomexgt
Member
bomexgt
01 spec blue Toyota Celica GT
Member
01 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2004
Posts: 11
daly city, ca
Dec 6, 10:05am - #343143 
thats just messed up, so basically you gotta pay for her mistakes? i would of claimed injury.


[Linked Image]
Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
ragingpaseo
Specialist
ragingpaseo
2003 blue Toyota Celica
Specialist
2003 Toyota Celica

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
towson, md
Dec 6, 10:07am - #343144 
Originally Posted by celicadragon
sue her

or get some ass... rofl

Joined: Nov 2004
Posts: 160
spectraGTS
Member
spectraGTS

Member
2001 Toyota Celica

Joined: Nov 2004
Posts: 160
LC, New Mexico
Dec 6, 2:29pm - #343145 
Even better, get some ass then sue the shit out of her.

Joined: Aug 2004
Posts: 1,029
kmlgts
Specialist
kmlgts

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 1,029
California
Dec 6, 2:43pm - #343146 
Originally Posted by ragingpaseo
Originally Posted by celicadragon
sue her

or get some ass... rofl


rofl rofl

Joined: Aug 2004
Posts: 733
g96818
Yoda Master
g96818

Yoda Master
2000 Toyota Celica GTS

Joined: Aug 2004
Posts: 733
Hon, HI
Dec 7, 1:00am - #343147 
i think ur getting it all wrong about the no fault thing, idk though, but i think it's the law to have no fault insurrance here unless i heard wrong. idk, drifter may be able to confirm that

Joined: Aug 2004
Posts: 708
KickScrew
Sideways
KickScrew

Sideways
2003 Toyota Celica GTS

Joined: Aug 2004
Posts: 708
St. Augustine, Florida
Dec 7, 3:36pm - #343148 
Sorry man thumbsdown Post thoes pic's soon, i want to see how bad it is thumbsdown thumbsdown

Join the conversation - Register Now or Log In to add your comment


Moderated by  isaac 

Member Spotlight
Vital
Vital
2002 Toyota Celica GT
Ontario, Canada

Posts: 56
Joined: October 2003
Thanks: Creative Genius Dave Templeton and Stylist P'nut
Random: My other car is an 89 Dodge 2000 GTX aka Mitsubishi Gallant. She's frickin' pristine!!!!!!!! what a find
Show All Member Profiles 
Recent Topics
93 GT what's broken now? Let's find out!
by 719GOD. 08/15/2017 1:40 AM
New Member, '01 GT-S
by GoldMan27. 08/14/2017 4:56 PM
WTB: Authentic TRD full body kit?
by Midori. 08/13/2017 3:52 AM
New here, need help with tire size
by Lizzypop. 08/11/2017 6:49 AM
WTB: TWM or B&M short shifter
by NWGTS. 08/07/2017 9:53 PM
Swapping 1zz to 2zz
by Mudologist. 08/05/2017 6:37 AM
Koni/Bilstein for rears?
by Steven_Ibanez. 08/04/2017 7:00 PM
Aftermarket Coolant Reservoir Tank ?
by MikeCOLT. 08/01/2017 7:59 AM
Customize Your Toyota Celica Privacy Policy · About · Contact
Privacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2017
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1
(Snapshot build 20170611)