Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Dec 2003
Posts: 394
superderk
Member
superderk Nov 8, 7:46am - #320336 

Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 394
Belleville, Illinois
TYC reds look like...

so...maybe i am thinking about this too much. but i was driving behind a caravan and thought...those tails look like tyc reds just with the reverse light on the top and not on the bottom...kinda weird...thought i would share.
1953320477-caravan.jpg

[Linked Image]
RIP 97 Prelude
Joined: Dec 2003
Posts: 394
superderk
Member
superderk Nov 8, 7:47am - #320337 

Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 394
Belleville, Illinois
and the red...
1953320481-celica.jpg

[Linked Image]
RIP 97 Prelude
Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
Stephen
Specialist
Stephen Nov 8, 7:49am - #320338 
2003 Silver Toyota Celica GT
Specialist
2003 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
I don't want to scare anyone...but I found a similar and rather chilling discovery as well eek

See this car here:
1953320487-car_3.jpg
Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
Stephen
Specialist
Stephen Nov 8, 7:50am - #320339 
2003 Silver Toyota Celica GT
Specialist
2003 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
well then check THIS shit out...

THIS car here is the SAME COLOR eek eek eek








... eek
1953320490-Picture%20in%20CAR%20FOR%20SALE-gray.jpg
Joined: Mar 2004
Posts: 1,187
fonz182
Pimpin aint easy
fonz182 Nov 8, 7:52am - #320340 

Pimpin aint easy
03 Toyota Celica GT

Joined: Mar 2004
Posts: 1,187
Hayward / UCD, CA
spineyes
Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
Stephen
Specialist
Stephen Nov 8, 7:52am - #320341 
2003 Silver Toyota Celica GT
Specialist
2003 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
trippy shit, i know eek
Joined: Dec 2003
Posts: 394
superderk
Member
superderk Nov 8, 7:56am - #320342 

Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 394
Belleville, Illinois
funny...ass smile

[Linked Image]
RIP 97 Prelude
Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
Stephen
Specialist
Stephen Nov 8, 7:59am - #320343 
2003 Silver Toyota Celica GT
Specialist
2003 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
Hehe, couldn't resist. But, yes, it is kinda weird.
Joined: Dec 2003
Posts: 394
superderk
Member
superderk Nov 8, 8:01am - #320344 

Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 394
Belleville, Illinois
yeah...now that i think about it...if someone else would have posted something as stupid as that...i'd prolly say something. but the pictures were a nice touch. what is also kinda sad...is before i read your posts, i just looked at the picture and went wtf, i cant see a comparison. then i read...i feel like an idiot.

[Linked Image]
RIP 97 Prelude
Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
Stephen
Specialist
Stephen Nov 8, 8:08am - #320345 
2003 Silver Toyota Celica GT
Specialist
2003 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
haha, no worries thumbsup

your pictures did illustrate the point pretty good.
Joined: Dec 2003
Posts: 394
superderk
Member
superderk Nov 8, 8:11am - #320346 

Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 394
Belleville, Illinois
so did yours thumbsup

[Linked Image]
RIP 97 Prelude
Joined: Oct 2004
Posts: 400
PnOy2nv
MiKeStyLeZ
PnOy2nv Nov 8, 8:11am - #320347 

MiKeStyLeZ
2001 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2004
Posts: 400
Anchorage, Alaska
spineyes
Joined: Nov 2003
Posts: 1,367
10celica10
Who's yo Daddy?
10celica10 Nov 8, 8:33am - #320348 
2000 Silver Toyota Celica GT
Who's yo Daddy?
2000 Toyota Celica GT

Joined: Nov 2003
Posts: 1,367
Tacoma/Seattle, WA
They do look similar in color stephen lol...ya i never noticed that superderk! way to go.
Joined: Oct 2003
Posts: 1,320
qbanprepster21
Specialist
qbanprepster21 Nov 8, 12:49pm - #320349 
2003 Liquid Silver Toyota Celica GT
Specialist
2003 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,320
Virginia
ha ha ha ha, stop messing with the man!!

Fudge The World!
[Linked Image]
Die Hard, Die Fast, Die Strong & Live Life to its Fullest
Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
ravertony
Specialist
ravertony Nov 8, 4:30pm - #320350 
2002 Super White Toyota Celica
Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
MADERA, CA
rofl
Joined: May 2004
Posts: 2,979
RookieGTS
Boobie Vision
RookieGTS Nov 8, 4:47pm - #320351 

Boobie Vision
2000 Toyota Celica

Joined: May 2004
Posts: 2,979
925 Nor Cal
fudruckers!! lol
Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
ragingpaseo
Specialist
ragingpaseo Nov 8, 6:59pm - #320352 
2003 blue Toyota Celica
Specialist
2003 Toyota Celica

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
towson, md
i was never impressed by tyc...
Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Virgilson
TheFilipinoCrew
Virgilson Nov 8, 8:16pm - #320353 

TheFilipinoCrew
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Pomona, CA
spineyes
Joined: Jul 2003
Posts: 2,217
ToiletPaper
Specialist
ToiletPaper Nov 8, 10:20pm - #320354 
2000 Liquid Silver Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Jul 2003
Posts: 2,217
San Leandro/Davis, CA
lol, tycs look like a lot of things.
Joined: Jun 2004
Posts: 1,298
sickcelica696
Specialist
sickcelica696 Nov 8, 10:27pm - #320355 
2000 Liquid Silver Toyota Celica
Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Jun 2004
Posts: 1,298
Annapolis, MD
wtf
Joined: Dec 2003
Posts: 785
celicat23
Senior Member
celicat23 Nov 9, 9:37am - #320356 

Senior Member
2000 Toyota Celica

Joined: Dec 2003
Posts: 785
norway
I scream, you scream, we all scream: POST WHORES.

Whops. Whoring myself..
Joined: Nov 2003
Posts: 2,224
oas
Specialist
oas Nov 9, 10:04pm - #320357 
Specialist

Joined: Nov 2003
Posts: 2,224
im in grin
Join the conversation - Register now or Sign in to add your comment


Moderated by  isaac 

Customize Your Toyota CelicaPrivacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2016