Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Page 1 2
Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Virgilson
TheFilipinoCrew
Virgilson Aug 30, 11:49pm - #263196 

TheFilipinoCrew
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Pomona, CA
ECelica June Chino Hills Meet Video 2004...finally

Hey everyone, well the video omar and his bro made of the Meet is done, however, omar had trouble getting the vid to Mike (Lucky_317), so last night i decided to compress the 100mb video file to about 13mb and host it on angelfire.com. so you guys can download it here, and check out what went on at the June CHino Hills Meet.

also Omar and I would like to know what you guys think of the vid.

right click and save...

http://www.angelfire.com/gundam/virgildpinoy/JuneEcelicaMeetChinoHills2004.wmv
Joined: Nov 2003
Posts: 677
CELIBORGY
Toyota ko!
CELIBORGY Aug 30, 11:52pm - #263197 
2001 Carbon Blue Toyota Celica
Toyota ko!
2001 Toyota Celica

Joined: Nov 2003
Posts: 677
Chino, CA
thumbsup thumbsup thumbsup mad propz thumbsup

ako ang HARI ng sablay...
Joined: Oct 2003
Posts: 615
ikin
Senior Member
ikin Aug 31, 12:05am - #263198 
2000 silver Toyota Celica GT
Senior Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 615
california
good vid virgil, it was funny to see everyone go slow into that dip after the red light rofl rofl rofl rofl rofl
Joined: Jan 2004
Posts: 265
JaYmez
Member
JaYmez Aug 31, 12:06am - #263199 

Member
2000 Toyota Celica

Joined: Jan 2004
Posts: 265
California
wowwwwwwwww nice nice but thats when my car was stock we gotta have another june meet go go go!
Joined: May 2002
Posts: 563
VoodooGTS
Senior Member
VoodooGTS Aug 31, 12:44am - #263200 

Senior Member
2002 Toyota Celica

Joined: May 2002
Posts: 563
Cali
nice vid!

1/4 mile: 14.97 @ 91.16mph
Sponsors: |TekniqAuto|Corbeau|Rotora|Ignited|LegendMotorsport|JTAutostyles|
Joined: Aug 2003
Posts: 1,135
righteous_one
Specialist
righteous_one Aug 31, 12:57am - #263201 
2000 Black Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 1,135
San Diego, CA
thumbsup
Joined: Oct 2003
Posts: 975
xXMaGNuSXx
hookah-meister
xXMaGNuSXx Aug 31, 1:00am - #263202 
2000 Liquid Silver Toyota Celica GT
hookah-meister
2000 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 975
Smog City LA
so how much was the actual dvd now?
Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Clos
Specialist
Clos Aug 31, 1:19am - #263203 
2000 Spectra Blue Toyota Celica
Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Alexandria, VA
niceeeeeeeeeee me like it, wonder who that hot gurl was the 5:59 sec on the vid, she hot even do all i can see is her back thumbsup who is that hot gurl, she need to pose for the cars thumbsup
Joined: May 2003
Posts: 5,346
spaztikid
dikitzaps
spaztikid Aug 31, 1:42am - #263204 
dikitzaps
1974 Toyota Celica

Joined: May 2003
Posts: 5,346
LA
downloading


54
60
70
73
79
92
100

looks tight... thumbsup
Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
CeLlYgT04
Specialist
CeLlYgT04 Aug 31, 1:52am - #263205 

Specialist

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
Orange County, Ca
Sickk ass vid eek eek

AWESOME work guys thumbsup
Joined: Nov 2003
Posts: 1,367
10celica10
Who's yo Daddy?
10celica10 Aug 31, 1:59am - #263206 
2000 Silver Toyota Celica GT
Who's yo Daddy?
2000 Toyota Celica GT

Joined: Nov 2003
Posts: 1,367
Tacoma/Seattle, WA
PIMP.
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride Aug 31, 2:42am - #263207 

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
that was awesome great job thumbsup
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
DaBigTickett
Rip the Jacker
DaBigTickett Aug 31, 5:29am - #263208 

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
thnx guys, all credit goes straight to my brother though. Arite check it out, i just got back from Mikes(Lucky317) house and i gave him the copy, he gonna see wut he can do, if he cant make the quality that well ima send him the actualy file from my comp so he can make it an actual DVD which will be sick as hell!!! its a huge ass file, mike is probably working on it right now lol, give him time n hell have it up in a much bigger screen!! thumbsup
Joined: Dec 2003
Posts: 1,787
ghostingcelica
Specialist
ghostingcelica Aug 31, 5:46am - #263209 
2000 Black Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 1,787
California
very very nice. celica power!!!!
Joined: Oct 2003
Posts: 955
00GTShope
Senior Member
00GTShope Aug 31, 5:57am - #263210 

Senior Member
2000 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 955
Eastern Ontario, Canada
very nice video thumbsup
Joined: Aug 2003
Posts: 2,873
cycocelica
daman
cycocelica Aug 31, 6:03am - #263211 

daman
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 2,873
Washington
sicc thumbsup
Joined: Jul 2004
Posts: 222
xvtxboi508x
Member
xvtxboi508x Aug 31, 6:16am - #263212 

Member
2000 Toyota Celica

Joined: Jul 2004
Posts: 222
Ma, USA
i like that blue one thumbsup
Joined: Jul 2003
Posts: 584
RyCeCuBe
Senior Member
RyCeCuBe Aug 31, 7:48am - #263213 

Senior Member
01 Toyota Celica GT

Joined: Jul 2003
Posts: 584
LA 626 area
sweet sweet vid..that meet was the first and the best meet i ever went to. thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup

[Linked Image]
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
DaBigTickett
Rip the Jacker
DaBigTickett Aug 31, 8:17am - #263214 

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
^^Ahhh Yup, and were gonna try an top that with the next one!!! thumbsup
Joined: Feb 2004
Posts: 965
morris
Berraquísima!
morris Aug 31, 8:22am - #263215 
2000 White Toyota Celica GT
Berraquísima!
2000 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2004
Posts: 965
Orange County, CA
Originally Posted by RyCeCuBe
sweet sweet vid..that meet was the first and the best meet i ever went to. thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup
eek same here!! laughsilly grin wave
thumbsup thumbsup wave thumbsup thumbsup
Joined: Jul 2004
Posts: 222
xvtxboi508x
Member
xvtxboi508x Aug 31, 8:24am - #263216 

Member
2000 Toyota Celica

Joined: Jul 2004
Posts: 222
Ma, USA
wtf all them cars and no racing
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
DaBigTickett
Rip the Jacker
DaBigTickett Aug 31, 8:44am - #263217 

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
^^LOL ID LOVE to see you say that to the fellas at the meet. rofl rofl thumbsdown thumbsdown
Joined: Feb 2004
Posts: 965
morris
Berraquísima!
morris Aug 31, 8:57am - #263218 
2000 White Toyota Celica GT
Berraquísima!
2000 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2004
Posts: 965
Orange County, CA
Originally Posted by xvtxboi508x
wtf all them cars and no racing
rofl rofl rofl
This is California baby!

rofl rofl rofl rofl rofl rofl
Joined: Oct 2003
Posts: 975
xXMaGNuSXx
hookah-meister
xXMaGNuSXx Aug 31, 9:23am - #263219 
2000 Liquid Silver Toyota Celica GT
hookah-meister
2000 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 975
Smog City LA
Originally Posted by xvtxboi508x

wtf all them cars and no racing



Sorry dooD. Most of us don't race on the streets but I'm sure most of us have done it at least once.
Joined: Aug 2004
Posts: 2
JediMindTrix
New Member
JediMindTrix Aug 31, 9:34am - #263220 

New Member
1997 Honda Prelude

Joined: Aug 2004
Posts: 2
Chino Hills, So Cal
Can't wait for the next meet. Big up Omar! thumbsup grin
Joined: May 2003
Posts: 788
Angelica
Hyper-Girrrl
Angelica Aug 31, 12:13pm - #263221 
Hyper-Girrrl

Joined: May 2003
Posts: 788
Pittsburgh, PA
nice! thumbsup
Joined: Sep 2003
Posts: 1,261
rem
Specialist
rem Aug 31, 2:56pm - #263222 
2000 arrest me red Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 1,261
1228 celica blvd
vid is downloadin
Joined: Sep 2003
Posts: 1,261
rem
Specialist
rem Aug 31, 3:10pm - #263223 
2000 arrest me red Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 1,261
1228 celica blvd
tight video thumbsup
Joined: Jun 2004
Posts: 1,696
Polykarb
Metal Storm 2040
Polykarb Aug 31, 3:37pm - #263224 

Metal Storm 2040
2000 Toyota Celica

Joined: Jun 2004
Posts: 1,696
Tampa, Florida
good vid, and a sick ass 350z!

FF TWINCAM BEAUTY: CELICA
Joined: Sep 2003
Posts: 2,242
Lucky_317
Specialist
Lucky_317 Aug 31, 4:30pm - #263225 

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Sep 2003
Posts: 2,242
Fontana, CA
1/2 the cars were auto thumbsup also most of what you saw in the vid was only half the cars lol the rest of us were just chillin.

couldn't work with that file. gonna neede the real thing. have him throw it all in premeire and I'll do it from that. the compressed quality was too low so it only got worse when I tried to play with it.

also omar pointed out theres a shot of me pole dancin in there rofl that was good stuff. I'm gonna try to go to the diego meet.

Best 60' 1.959 best 1/4 - 13.7 @ 101mph
Joined: Mar 2004
Posts: 647
hector
Senior Member
hector Aug 31, 5:53pm - #263226 

Senior Member
2001 Toyota Celica GT

Joined: Mar 2004
Posts: 647
san bernardino, california
nice vid...i wish my car was painted when we did the meet..stupid bills...i havnt painted it yet and its already going to be sept. the car will probably be painted until late nov. cry but back on the subject tell your bro it was a nice vid thumbsup thumbsup cant wait to get a dvd copy thumbsup(if that ever happens..)
Joined: Nov 2003
Posts: 2,224
oas
Specialist
oas Aug 31, 7:11pm - #263227 
Specialist

Joined: Nov 2003
Posts: 2,224
thumbsup thumbsup thumbsup
Joined: Jun 2003
Posts: 375
sho
Member
sho Aug 31, 7:36pm - #263228 

Member
2003 Toyota Celica

Joined: Jun 2003
Posts: 375
so cal
nice vid!! thumbsup thumbsup

[Linked Image]
Joined: Aug 2003
Posts: 371
Heat
Member
Heat Aug 31, 7:53pm - #263229 
2003 Spectra Mica Blue Toyota Celica
Member
2003 Toyota Celica

Joined: Aug 2003
Posts: 371
near Philly, PA
Nice vid!! thumbsup thumbsup

[Linked Image]
Joined: Oct 2003
Posts: 760
csheriff
Senior Member
csheriff Aug 31, 10:00pm - #263230 
2002 Red Toyota Celica
Senior Member
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 760
Wyoming
sweet...that 350z was extremely bad ass!!

[Linked Image]
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
DaBigTickett
Rip the Jacker
DaBigTickett Aug 31, 11:22pm - #263231 

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
^^Haha yea i saw him rollin up in the rear view, and i started yellin at my brother "record that record that!!" lol rofl rofl
Joined: Sep 2003
Posts: 2,242
Lucky_317
Specialist
Lucky_317 Aug 31, 11:31pm - #263232 

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Sep 2003
Posts: 2,242
Fontana, CA
good news is my internet supposedly got fixed. bad news is he managed to knock my network down spineyes prolly wont be getting the vid up tonight.

it's around 100 mb for anyone brave enough to dl it.

Best 60' 1.959 best 1/4 - 13.7 @ 101mph
Joined: Feb 2003
Posts: 505
Joey
Senior Member
Joey Sep 1, 1:45am - #263233 

Senior Member
2001 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2003
Posts: 505
Long Beach, CA
WOW WOW WOW look at that red celi with bronze rims..now thats HOT eek thumbsup thumbsup props to the owner
Joined: May 2004
Posts: 2,979
RookieGTS
Boobie Vision
RookieGTS Sep 1, 3:03am - #263234 

Boobie Vision
2000 Toyota Celica

Joined: May 2004
Posts: 2,979
925 Nor Cal
Originally Posted by Lucky_317
good news is my internet supposedly got fixed. bad news is he managed to knock my network down spineyes prolly wont be getting the vid up tonight.

it's around 100 mb for anyone brave enough to dl it.


Shiet ill dload it bro! just post it! and you will see my reply! thumbsup
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride Sep 1, 3:10am - #263235 

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
Originally Posted by Joey
WOW WOW WOW look at that red celi with bronze rims..now thats HOT eek thumbsup thumbsup props to the owner

think thats kims car if iam not mistaken thumbsup
Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Virgilson
TheFilipinoCrew
Virgilson Sep 1, 3:28am - #263236 

TheFilipinoCrew
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Pomona, CA
Originally Posted by tru_Asiatik_Pride
Originally Posted by Joey
WOW WOW WOW look at that red celi with bronze rims..now thats HOT eek thumbsup thumbsup props to the owner

think thats kims car if iam not mistaken thumbsup


yups your right marco rice
Joined: May 2004
Posts: 274
dman
Member
dman Sep 1, 3:30am - #263237 

Member
1993 Toyota Celica ST

Joined: May 2004
Posts: 274
SoCal
great vid guys, whens the next meet

[Linked Image]
Joined: Mar 2004
Posts: 530
SquadOne
USJDM
SquadOne Sep 1, 5:03am - #263238 
2001 Black Toyota Celica
USJDM
2001 Toyota Celica

Joined: Mar 2004
Posts: 530
Cali
nice vid thumbsup

[Linked Image]
Joined: Jan 2004
Posts: 5,129
Sultan
Speed Omen
Sultan Sep 1, 5:19am - #263239 

Speed Omen
2002 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2004
Posts: 5,129
Philadelphia, PA
thumbsup
Joined: Jun 2004
Posts: 1,870
Chelica815
Specialist
Chelica815 Sep 1, 7:23am - #263240 
2000 Silver Toyota Celica
Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Jun 2004
Posts: 1,870
San Francisco -The Bay
Dope ass vid man. All the Celis were sexy ass hell.

Agressively Driven
[Linked Image]
2000 Celica GT-S 6 Speed
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
DaBigTickett
Rip the Jacker
DaBigTickett Sep 1, 9:05am - #263241 

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
THe next meet will be towards the end of September, in celebration of CellyGT04's Southern Cali arrival lol, and it gives everybody a good amount of time to mod their car. thumbsup
Joined: Jul 2003
Posts: 584
RyCeCuBe
Senior Member
RyCeCuBe Sep 1, 9:32am - #263242 

Senior Member
01 Toyota Celica GT

Joined: Jul 2003
Posts: 584
LA 626 area
^^good idea thumbsup

[Linked Image]
Joined: Sep 2003
Posts: 2,242
Lucky_317
Specialist
Lucky_317 Sep 1, 5:47pm - #263243 

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Sep 2003
Posts: 2,242
Fontana, CA
hehe that's lil kims car smile and for anyone curious I did beat him at the auto x event we all went to grin the auto gts worked me though lol

Best 60' 1.959 best 1/4 - 13.7 @ 101mph
Joined: Sep 2003
Posts: 1,261
rem
Specialist
rem Sep 1, 5:49pm - #263244 
2000 arrest me red Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 1,261
1228 celica blvd
i wanna come to the next meet~
Joined: Sep 2003
Posts: 2,242
Lucky_317
Specialist
Lucky_317 Sep 1, 5:58pm - #263245 

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Sep 2003
Posts: 2,242
Fontana, CA
thats gonna be a long drive lol

Best 60' 1.959 best 1/4 - 13.7 @ 101mph
Page 1 2
Join the conversation - Register now or Sign in to add your comment


Moderated by  isaac 

Customize Your Toyota CelicaPrivacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2016