Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread

**DONOTDELETE**
Unregistered
Anonymous
Unregistered



Aug 27, 7:43am - #260804 
What are the odds? (Team Elite)

Last night,as i was leaving work @4am (trashed)...and a freind of mine pointed out this gorgeous widebody custom painted celica. When we got closer it looked VERY familiar...then i remembered that i spoke to someone on this site from the bronx about meeting up and he sent me pics of his car online. After scratching my head for a few moments, i then turned around and i was like..you on ecelica?..heez like yeah..i was like..oh shitt..team elite?..im skoof..heez like noo shit.hahah what are the odds that i would bump into him at 4am in astoria when he lives in the bronx. haha small world..felt like sharing. BTW...its 10:35 am..and i pretty much came str8 to my other job..im nautious and tired..and i want someone to end this dayyyyyyyyy.

Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Clos
Specialist
Clos
2000 Spectra Blue Toyota Celica
Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Alexandria, VA
Aug 27, 8:09am - #260805 
damn thats tite, i wish i can met up pplz from here, but all the pplz in va are like 3 hours away from me

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
ragingpaseo
Specialist
ragingpaseo
2003 blue Toyota Celica
Specialist
2003 Toyota Celica

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
towson, md
Aug 27, 8:20am - #260806 
put a bullet to your head, there you go... rofl


**DONOTDELETE**
Unregistered
Anonymous
Unregistered



Aug 27, 8:33am - #260807 
^ hardy har har. rolleyes wtf

no seriously..can i go home and sleep now? cry

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
ragingpaseo
Specialist
ragingpaseo
2003 blue Toyota Celica
Specialist
2003 Toyota Celica

Joined: Dec 2003
Posts: 2,672
towson, md
Aug 27, 8:34am - #260808 
^just a joke dude...


**DONOTDELETE**
Unregistered
Anonymous
Unregistered



Aug 27, 9:27am - #260809 
^hehe i know thumbsup my bad..haha you know how it is..you can never really tell what someone means from the internet.

but no joke man.,..have you ever been so tired where literally your mind jsut doenst work. My brain is asleep although i am awake.


**DONOTDELETE**
Unregistered
Anonymous
Unregistered



Aug 28, 4:09pm - #260810 
ahh, just left my car's su roof open and it started poaring...ahhhhh , wierd thing is...the streets were DRENCHED...and soaked..BUT the inside of my car..had just a ilttle water in it..i cleaned it up real easy...but no joke.it was like jurrasic park outside.. i must have been lucky and had the wind blowing on an angle.

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
CeLlYgT04
Specialist
CeLlYgT04

Specialist

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
Orange County, Ca
Aug 28, 4:28pm - #260811 
Bro, how are you wasted at work, just wondered? confused

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
Aug 28, 4:41pm - #260812 
pictures...any will do...hey bryan post more pics of the chick from your avatar thumbsup


sorry for whoring


I've mastered the art of the After Image Technique.
Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
CeLlYgT04
Specialist
CeLlYgT04

Specialist

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
Orange County, Ca
Aug 28, 5:52pm - #260813 
Originally Posted by Zero
pictures...any will do...hey bryan post more pics of the chick from your avatar thumbsup


sorry for whoring


HAHAHA, j00 only wish NICKA! rofl rofl


She's MINE! wave

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
Aug 28, 5:57pm - #260814 
Originally Posted by CeLlYgT04
Originally Posted by Zero
pictures...any will do...hey bryan post more pics of the chick from your avatar thumbsup


sorry for whoring


HAHAHA, j00 only wish NICKA! rofl rofl


She's MINE! wave


hmpf cry tongue i'll get the information one way or another


I've mastered the art of the After Image Technique.
Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
Aug 28, 6:01pm - #260815 
lol

1870202707-1870183330-8586.jpg

I've mastered the art of the After Image Technique.
Joined: Feb 2004
Posts: 824
GTQuentin
Senior Member
GTQuentin

Senior Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2004
Posts: 824
Northern VA
Aug 28, 7:16pm - #260816 
Originally Posted by Clos
damn thats tite, i wish i can met up pplz from here, but all the pplz in va are like 3 hours away from me


me = 30mins

Joined: Jul 2004
Posts: 186
CaddyShack
Member
CaddyShack

Member
1991 Cadillac Seville

Joined: Jul 2004
Posts: 186
Southern California
Aug 28, 9:39pm - #260817 
most of the socal people are either in orange county or san diego thats like 1 hour + from me


another honda kill story is always welcome
Joined: Dec 2003
Posts: 1,787
ghostingcelica
Specialist
ghostingcelica
2000 Black Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 1,787
California
Aug 29, 1:06am - #260818 
well today i was driving by the pier in san francisco and i bumped into caligts and he lives in hayward spineyes

Joined: Jul 2004
Posts: 2,016
Haulin_A_Doo
Specialist
Haulin_A_Doo
Specialist

Joined: Jul 2004
Posts: 2,016
Ontario
Aug 29, 6:01am - #260819 
That is wierd.

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
CeLlYgT04
Specialist
CeLlYgT04

Specialist

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
Orange County, Ca
Aug 29, 9:20pm - #260820 
Originally Posted by Zero
Originally Posted by CeLlYgT04
Originally Posted by Zero
pictures...any will do...hey bryan post more pics of the chick from your avatar thumbsup


sorry for whoring


HAHAHA, j00 only wish NICKA! rofl rofl


She's MINE! wave


hmpf cry tongue i'll get the information one way or another


HAHA, she's my BABY! kiss


**DONOTDELETE**
Unregistered
Anonymous
Unregistered



Aug 30, 1:31pm - #260821 
Originally Posted by CeLlYgT04
Bro, how are you wasted at work, just wondered? confused


nightlife industry

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
CeLlYgT04
Specialist
CeLlYgT04

Specialist

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
Orange County, Ca
Aug 30, 6:15pm - #260822 
Originally Posted by SKOOF
Originally Posted by CeLlYgT04
Bro, how are you wasted at work, just wondered? confused


nightlife industry


Ahhhh...Are you a club promoter or something???? thumbsup


**DONOTDELETE**
Unregistered
Anonymous
Unregistered



Aug 31, 9:16am - #260823 
no. A bunch of things. Too lazy to list..lol.

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
CeLlYgT04
Specialist
CeLlYgT04

Specialist

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
Orange County, Ca
Aug 31, 3:34pm - #260824 
Originally Posted by SKOOF
no. A bunch of things. Too lazy to list..lol.


LOL, alrighty then! idunno

Joined: Feb 2004
Posts: 244
MICABLUE
Member
MICABLUE

Member
2001 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2004
Posts: 244
Indianapolis,IN
Aug 31, 3:46pm - #260825 
I've seen the girl in that avatar on tangotime.com. Decent looking girl.

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
Aug 31, 4:37pm - #260826 
thank you MICABLUE...i told you Bryan, i'll get the info some way...LOL


I've mastered the art of the After Image Technique.

**DONOTDELETE**
Unregistered
Anonymous
Unregistered



Aug 31, 6:39pm - #260827 
ok...correct me if im wrong (but i do know my porn & pornstars VERY well)...but her name is Krystal Steal. fom the last post..it seems like youve been trying to figure out this who this chick is. soooo..thats her name. ENJOY

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
Sep 1, 6:18pm - #260828 
i know who krystal is, but is that really her? i dont think so...she looks more younger than krystal. confused


I've mastered the art of the After Image Technique.

**DONOTDELETE**
Unregistered
Anonymous
Unregistered



Sep 2, 7:32am - #260829 
you likem young eh??..hehe jk

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
Zero
Furi Kuri
Zero

Furi Kuri
2002 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2003
Posts: 3,982
San Diego, CA
Sep 3, 5:47pm - #260830 
yup...5-10, no sweat... tongue grin


I've mastered the art of the After Image Technique.
Join the conversation - Register Now or Log In to add your comment


Moderated by  isaac 

Member Spotlight
Snake03GT
Snake03GT
2003 Toyota Celica GT
Texas

Posts: 190
Joined: June 2003
Thanks: Ecelica.com
Random: hi
Show All Member Profiles 
Recent Topics
96 celica st tail lights
by 96celicast. 06/28/2017 12:25 PM
Toyota lettering
by 96celicast. 06/28/2017 12:22 PM
Audio wiring issue
by redmarien. 06/24/2017 3:49 PM
Electrical Issue
by zenbone. 06/17/2017 12:40 PM
Manifold intake hose
by Celicafannn23. 06/10/2017 12:29 PM
Wheel size
by enjoi94. 06/08/2017 6:33 PM
Replaced Lock Actuator Issues
by geekbits. 06/08/2017 12:06 PM
Engine swap
by Darkgazer666. 06/06/2017 3:50 PM
Customize Your Toyota Celica Privacy Policy · About · Contact
Privacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2017
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1
(Snapshot build 20170611)