Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Jun 2003
Posts: 375
sho
Member
sho Aug 16, 5:35pm - #251029 

Member
2003 Toyota Celica

Joined: Jun 2003
Posts: 375
so cal
need help!

sup ppl...i just got my s2k antenna n try to install it but couldnt take out the stock antenna.is there anyway to take out the stock antenna when its not extended because my antenna doesnt extend even tho i have my radio on due to a fucked up installation.i dont wanna pull it up with force either incase it breaks on me.any ideas?? thx...

[Linked Image]
Joined: Jan 2004
Posts: 2,373
AZZKIKR
SHO - NUFF
AZZKIKR Aug 16, 5:42pm - #251030 

SHO - NUFF
2003 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2004
Posts: 2,373
ATL GA
Pliers?????...if you get desperate
Joined: Jun 2003
Posts: 375
sho
Member
sho Aug 16, 6:11pm - #251031 

Member
2003 Toyota Celica

Joined: Jun 2003
Posts: 375
so cal
damn... frown.theres a motor for the antenna to come up n i dont wanna force it n break that motor or break the antenna when its still in there.shiet ...this is funny how im struggling to switch antennas.. rofl rofl

[Linked Image]
Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Virgilson
TheFilipinoCrew
Virgilson Aug 16, 10:55pm - #251032 

TheFilipinoCrew
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Pomona, CA
WT? confused if there is a motor, then you have a motorized Antenna, why would you want to replace it? you can just shorten it down, intead of leaving it all the way up...
Joined: Sep 2003
Posts: 3,077
slidr
Specialist
slidr Aug 16, 11:05pm - #251033 

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Sep 2003
Posts: 3,077
Saint Louis, MO
OMG

If you have a motorized antenna, then don't pull it out like you are trying to do.

Aqua Teen Hunger Force...number one in the hood, G
Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
ravertony
Specialist
ravertony Aug 16, 11:12pm - #251034 
2002 Super White Toyota Celica
Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
MADERA, CA
celica's with motorized antennas cant be replaced with s2k antenas without changin the base to a non motorized antenna if i remember right tongue
Joined: Jun 2003
Posts: 375
sho
Member
sho Aug 16, 11:20pm - #251035 

Member
2003 Toyota Celica

Joined: Jun 2003
Posts: 375
so cal
ahhh damn...that sux big time.i just wasted money on that antenna.LOL!!!good thing i didnt pull it too hard.does anyone know y my antenna wont come up in the first place.that shit doesnt come up even when im playing my radio.damn,...fucking wack ass installation. thumbsdown

[Linked Image]
Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
ravertony
Specialist
ravertony Aug 16, 11:24pm - #251036 
2002 Super White Toyota Celica
Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
MADERA, CA
when your head unit was installed they forgot to wire the remote wire output from the unit to the cars antenna motorize relay, it tells the antenna to go up and down.. check the isntall
Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Clos
Specialist
Clos Aug 16, 11:28pm - #251037 
2000 Spectra Blue Toyota Celica
Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Alexandria, VA
that suck, if i had a motorized antena i wont change it, but good luck thumbsup
Joined: Sep 2004
Posts: 896
celicajonz
Senior Member
celicajonz Sep 14, 4:29pm - #251038 
Senior Member
2004 Toyota Celica

Joined: Sep 2004
Posts: 896
*562* , CA
MAN I HEARD IF YOUR ANTENNA IS POWER THEN U CANT USE THE S2000 ONE...SUCKS I KNO
Join the conversation - Register now or Sign in to add your comment


Moderated by  isaac 

Customize Your Toyota CelicaPrivacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2016