Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Oct 2003
Posts: 1,549
JBing
Pizza Geek
JBing

Pizza Geek
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,549
Detroit
Jul 8, 1:19pm - #219180 
Moron

So Im at my store yesterday painting the benches in the lobby(my life is full of stress grin) And this guy and im assuming is his G/F come in to pick up there order. In the mean time the G/F makes a comment about "That nice car out front" (Mine) and then continues to ask the B/F what kinda car it is. His reply was it was a Honda and one of his friends just bought the exact same car, Grafix and everything. He went on to say the factory is producing "My car", A Honda thumbsup to target the younger gen. Meanwhile Im no further than 5ft. away listenin to them and all the shit thats fallen outa his mouth, It almost got to the point where I was gonna ask one of my employees to get a mop amd bucket to mop it up. grin So he continues to feed his G/F this BS and about the time their pizza was ready I turned around and let the Guy know that the car his been talkin about the entire time wa infact a Toyota Celica. And to my disbelief he "Informed" me that I was wrong, and that again, his "Friend" just bought the same exact car wtf Now when you have your own business the last thing you wanna do is to piss off the customer, win the difference of opinion and loose the customer. So I replied w/ "you know what your right, I musta forgot what I was driving for a moment" grin Im my head I was thinking Wow what a retard, and to think that he prolly feeds shit like that to his G/F all the time. If she only knew what a sped this guy was ohboy And to top it off at one point this guy said theres no way he'd ever b cought driving "that" car, and then they pulled away in a neon ohboy People... idunnocrazy


FS: 19" ADR M Sports
Joined: Aug 2003
Posts: 487
Celicacutie
Mrs Vin Diesel!
Celicacutie

Mrs Vin Diesel!
2002 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 487
Chicago, IL
Jul 8, 1:28pm - #219181 
jealousy is a biatch

Joined: Oct 2002
Posts: 2,677
RicePowered
ECelica Staff
RicePowered
ECelica Staff

Joined: Oct 2002
Posts: 2,677
South Jersey
Jul 8, 1:31pm - #219182 
Maroon wtf ... do you mean moron ?

thatsfunny back to grade school for you

Joined: Oct 2003
Posts: 1,549
JBing
Pizza Geek
JBing

Pizza Geek
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,549
Detroit
Jul 8, 1:34pm - #219183 
My bad, lol I didnt even notice that rofl , *fix'd*


FS: 19" ADR M Sports
Joined: Sep 2002
Posts: 3,030
Erick
Bread Fishing..
Erick

Bread Fishing..
2001 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2002
Posts: 3,030
Bay Area, CA
Jul 8, 1:50pm - #219184 
crazy guy crazy

trying to look good in front of his girl rolleyes thumbsdown


LNK
"you only need something when you know it exists..then it becomes a want"
Joined: Oct 2003
Posts: 760
csheriff
Senior Member
csheriff
2002 Red Toyota Celica
Senior Member
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 760
Wyoming
Jul 8, 1:55pm - #219185 
so the celica isnt a honda?????
shit i feel like an idiot.


[Linked Image]
Joined: Jul 2004
Posts: 2,016
Haulin_A_Doo
Specialist
Haulin_A_Doo
Specialist

Joined: Jul 2004
Posts: 2,016
Ontario
Jul 8, 2:09pm - #219186 
Funny you should say that. I have had a couple people ask me how I liked my Honda. smile

Joined: Aug 2003
Posts: 1,135
righteous_one
Specialist
righteous_one
2000 Black Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 1,135
San Diego, CA
Jul 8, 2:13pm - #219187 
that's funny insult

Joined: Jul 2003
Posts: 310
ilovemyGT
loser magnet
ilovemyGT
2003 Carbon Blue Toyota Celica GT
loser magnet
2003 Toyota Celica GT

Joined: Jul 2003
Posts: 310
Huntsville, AL
Jul 8, 2:21pm - #219188 
*sirens* retard alert! retard alert! everyone, take you posts!


i got my pirate antenna ball back! *rock*
Joined: Sep 2003
Posts: 3,077
slidr
Specialist
slidr

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Sep 2003
Posts: 3,077
Saint Louis, MO
Jul 8, 2:23pm - #219189 
Originally Posted by RicePowered
Maroon wtf ... do you mean moron ?

thatsfunny back to grade school for you
It could be maroon.

Remember the Buggs Bunny saying?


Aqua Teen Hunger Force...number one in the hood, G
Joined: Feb 2004
Posts: 335
OBi3
Member
OBi3

Member
2002 Toyota Celica

Joined: Feb 2004
Posts: 335
Calgary, AB, Canada
Jul 8, 2:27pm - #219190 
Originally Posted by csheriff
so the celica isnt a honda?????
shit i feel like an idiot.

Word! To think all this time I traded in my old Civic for a Toyota...Sheesh! My bad! rofl


::SilentRage:: 'Cause Looks Matter~!
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
tru_Asiatik_Pride

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
Jul 8, 2:33pm - #219191 
i would have bust out laughing, even if it was my own place of business he can buy his pizza else where! crazy ass ricer rofl rofl spineyes

Joined: Jun 2003
Posts: 2,863
v3n0m
Specialist
v3n0m

Specialist
2001 Toyota Celica GT

Joined: Jun 2003
Posts: 2,863
St. George, UT
Jul 8, 3:58pm - #219192 
rofl rofl rofl

I would have told him to "You're a f*cking retard...that's a Toyota not a Honda" and then I would have popped the Hood & let him see how clean the engine bay is...no wires running everywhere like a Honda.

Joined: Mar 2004
Posts: 405
SiLvErGt2001
Senior Member
SiLvErGt2001

Senior Member
2001 ToYoTa Celica GT VVT

Joined: Mar 2004
Posts: 405
(SaN JoSe)CaLiFoRniA
Jul 8, 4:03pm - #219193 
funny guy!! rofl

Joined: Dec 2003
Posts: 327
l2pdrums
Member
l2pdrums

Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 327
CA, USA
Jul 8, 4:07pm - #219194 
what a damn moron. I would have thrown a pizza on his dumb ass face. (not really)


Everybody from Ecelica ROCKS!!!
Joined: Feb 2004
Posts: 500
falkkor
Senior Member
falkkor

Senior Member
2000 Toyota Celica

Joined: Feb 2004
Posts: 500
Lompoc, CA (805)
Jul 8, 4:47pm - #219195 
Oh man.. 1 customer isnt worth that rubbish lol.

Was his GF hot? yes.. you know what I have in mind grin

Joined: Sep 2003
Posts: 2,242
Lucky_317
Specialist
Lucky_317

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Sep 2003
Posts: 2,242
Fontana, CA
Jul 8, 4:53pm - #219196 
I cant believe he argued when you said it was your car rofl you shoulda complimented him on his mercedes lollol


Best 60' 1.959 best 1/4 - 13.7 @ 101mph
Joined: Dec 2003
Posts: 1,787
ghostingcelica
Specialist
ghostingcelica
2000 Black Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Dec 2003
Posts: 1,787
California
Jul 8, 7:06pm - #219197 
^^ lol

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
ravertony
Specialist
ravertony
2002 Super White Toyota Celica
Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,669
MADERA, CA
Jul 8, 7:16pm - #219198 
hahaha what a loser rofl

that would suck to be that fool grin

Joined: Mar 2004
Posts: 201
pinoyricer
RiCeR
pinoyricer

RiCeR
1988 Toyota Camry

Joined: Mar 2004
Posts: 201
Valencia, California
Jul 8, 7:50pm - #219199 
I ALWAYS KNEW CELICA WAS MADE BY HONDA! rofl rofl rofl j/k


"I didn't lose control, I was drifting"
Joined: Mar 2004
Posts: 201
pinoyricer
RiCeR
pinoyricer

RiCeR
1988 Toyota Camry

Joined: Mar 2004
Posts: 201
Valencia, California
Jul 8, 8:33pm - #219200 
LOOK YOU GUYS, HONDA DOES MAKE A CELICA! rofl rofl














yes it is a photochop

1870101675-celica2.jpg

"I didn't lose control, I was drifting"
Joined: Apr 2004
Posts: 437
GTSVST
Senior Member
GTSVST
2000 Red Toyota Celica
Senior Member
2000 Toyota Celica

Joined: Apr 2004
Posts: 437
Dallas, TX
Jul 8, 8:42pm - #219201 
Some people are so stupid. rolleyes

Joined: Mar 2004
Posts: 201
pinoyricer
RiCeR
pinoyricer

RiCeR
1988 Toyota Camry

Joined: Mar 2004
Posts: 201
Valencia, California
Jul 8, 8:57pm - #219202 
Originally Posted by GTSVST
Some people are so stupid. rolleyes


u dont gotta get all moody about it, it was just a joke


"I didn't lose control, I was drifting"
Joined: Oct 2003
Posts: 599
ravadude338
Loser
ravadude338
2003 Carbon Blue Toyota Celica GT
Loser
2003 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 599
North Jersey
Jul 8, 8:59pm - #219203 
i would have proved him wrong and show his girl that it realy is a toyota ;in a close ways of sort.

Joined: Oct 2002
Posts: 205
initial_D
Member
initial_D

Member
2000 Toyota Celica

Joined: Oct 2002
Posts: 205
Westminster, CA
Jul 8, 9:21pm - #219204 
i would've just said "oh my god, someone stole my celica...hey buddy, can you keep an eye on that car and when the owner comes tell me, i'm going to get to the bottom of this" then press my unlock button and then say "oh wait, that is my car. false alarm, when you said a honda was there i thought someone stole it. boy do i feel foolish" rofl rofl rofl grin

Joined: Oct 2003
Posts: 1,549
JBing
Pizza Geek
JBing

Pizza Geek
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,549
Detroit
Jul 8, 9:41pm - #219205 
^^^ lol rofl


FS: 19" ADR M Sports
Joined: Feb 2003
Posts: 1,408
CelicaRacer05
Specialist
CelicaRacer05

Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2003
Posts: 1,408
Englewood, CO
Jul 8, 9:41pm - #219206 
Originally Posted by pinoypyro103
LOOK YOU GUYS, HONDA DOES MAKE A CELICA! rofl rofl


dont joke around some honda guys might start shopping around for one

Joined: May 2004
Posts: 670
truboo
Senior Member
truboo
2002 black Toyota Celica
Senior Member
2002 Toyota Celica

Joined: May 2004
Posts: 670
frisco
Jul 8, 9:42pm - #219207 
rofl


salina loves truman. *muah* baby

truboo loves tru_gts
Joined: Mar 2004
Posts: 201
pinoyricer
RiCeR
pinoyricer

RiCeR
1988 Toyota Camry

Joined: Mar 2004
Posts: 201
Valencia, California
Jul 8, 9:46pm - #219208 
Originally Posted by CelicaRacer05
Originally Posted by pinoypyro103
LOOK YOU GUYS, HONDA DOES MAKE A CELICA! rofl rofl


dont joke around some honda guys might start shopping around for one

rofl rofl rofl


"I didn't lose control, I was drifting"
Joined: Jul 2003
Posts: 523
jgmx
Senior Member
jgmx

Senior Member

Joined: Jul 2003
Posts: 523
austin tx
Jul 8, 9:50pm - #219209 
hahaha ..

what a moron rofl rofl


"The girls are more impressed when you have a 6-pack than when you finish one"
Quote:
Originally posted by Virgilson:
[b]

All I Want is Bang Bang Bang!!!
Joined: Jan 2004
Posts: 2,373
AZZKIKR
SHO - NUFF
AZZKIKR

SHO - NUFF
2003 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2004
Posts: 2,373
ATL GA
Jul 9, 6:06am - #219210 
just holy WOW!!!!!!

Joined: Mar 2004
Posts: 156
Blondie
LNK
Blondie

LNK
2001 Toyota Celica GT

Joined: Mar 2004
Posts: 156
Connecticut
Jul 9, 6:53am - #219211 
Something like that happened to me, but the woman in the drive through for Bess Eaton said thats a really nice car.. what is that? an eclipse? confused confused confused uhhhh no...the worst part of it was he was standing outside looking at my car... Duh can anybody read??????


Once said by a wise man..."i am too metrosexual for my own good"....you know who you are...
Joined: Nov 2003
Posts: 2,224
oas
Specialist
oas
Specialist

Joined: Nov 2003
Posts: 2,224
Jul 9, 7:08am - #219212 
rolleyes

Joined: Jul 2004
Posts: 2,016
Haulin_A_Doo
Specialist
Haulin_A_Doo
Specialist

Joined: Jul 2004
Posts: 2,016
Ontario
Jul 9, 7:35am - #219213 
Some guy at my g/f's work though I was driving a Sunfire. AHHHHHHHHHRGGGGGGGG angry ... what a MAROON .. LOL

Joined: Jun 2003
Posts: 57
CsGTS
Member
CsGTS
2000 Abosolutely Red Toyota Celica
Member
2000 Toyota Celica

Joined: Jun 2003
Posts: 57
Arcadia, Ca
Jul 13, 12:27am - #219214 
this story is very true, people don't even know what type of car it is when you have a body kit, exhaust and although their is a toyota decal on the back they call it a [email]f@#$kn[/email] HONDA. that shit pisses me off... angry

Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
stefanoc
Specialist
stefanoc

Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 1,864
CA
Jul 13, 1:43am - #219215 
lol. i know how you feel. there are a lot of these ppl have driving these saturn sc2 or something wutever there called. from their looks, they think their cars the shit. same with bigass truck drivers, junky mustangs...
one of the best ones is the saturn with the bodykit. that shit on the streets looks like ironing the streets lol. you could have still told him that its a toyota. like ur mistaking but its a toyota, you can check the back for the logo on ur way out

Joined: May 2003
Posts: 2,454
Elec-FuYu
Specialist
Elec-FuYu
2003 Silver Toyota Celica
Specialist
2003 Toyota Celica

Joined: May 2003
Posts: 2,454
B.C. Coquitlam
Jul 13, 3:09am - #219216 
rofl funny shits lol!!


I am a HID Maniac!!
Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Clos
Specialist
Clos
2000 Spectra Blue Toyota Celica
Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 3,038
Alexandria, VA
Jul 13, 3:39am - #219217 
rofl rofli would of pimp slap that stupid kid, then take his gurl for a real ride, not on a shitty neon rofl rofl

Joined: Aug 2003
Posts: 371
Heat
Member
Heat
2003 Spectra Mica Blue Toyota Celica
Member
2003 Toyota Celica

Joined: Aug 2003
Posts: 371
near Philly, PA
Jul 13, 4:11am - #219218 
What a maroon. grin

When I first got my gt, and even now, so many people asked me what it was...there's a freaking toyota logo on the front, it says celica on the back...and I still have the dealer sticker that says Tri County Toyota. Hmmm...wonder what it is wtf

crazy


[Linked Image]
Joined: May 2003
Posts: 91
Lil_Terror
Member
Lil_Terror
2001 WHITE Toyota Celica GT
Member
2001 Toyota Celica GT

Joined: May 2003
Posts: 91
Osan, Korea
Jul 13, 5:44am - #219219 
Wow I wish could all drive a NEON!!!! LMAO

Joined: Jan 2004
Posts: 1,230
FloydianSlip6
Specialist
FloydianSlip6

Specialist
2002 Toyota Celica

Joined: Jan 2004
Posts: 1,230
Massachusetts
Jul 15, 7:05am - #219220 
neons are for straight up pimps. I wanted a neon at first but it's kinda like a ferarri enzo, you need to get on a waiting list and apply, not just anyone can drive a ne-oh wait a second...

Joined: Feb 2004
Posts: 334
SPec_ceLICA
Member
SPec_ceLICA

Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2004
Posts: 334
Edmonton, CANADA
Jul 15, 9:30am - #219221 
What a shit head...Was his girl hot?


[Linked Image]
"Fate can only take you so far, its up to you to decide what to do when it takes you there."
Joined: Feb 2004
Posts: 334
SPec_ceLICA
Member
SPec_ceLICA

Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Feb 2004
Posts: 334
Edmonton, CANADA
Jul 15, 9:31am - #219222 
What a shit head...


[Linked Image]
"Fate can only take you so far, its up to you to decide what to do when it takes you there."
Joined: Aug 2004
Posts: 912
iggy
Senior Member
iggy
2004 Spectra Blue Toyota Celica
Senior Member
2004 Toyota Celica

Joined: Aug 2004
Posts: 912
PA, United States
Sep 28, 9:52pm - #219223 
Your very good at customer service props thumbsup.

What a idiot wtf, I'll take a Hawaiian Pizza please tasty.


[Linked Image]
Joined: May 2004
Posts: 283
shoulin
Member
shoulin

Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: May 2004
Posts: 283
Elk Grove, California
Sep 28, 10:25pm - #219224 
lol, must i say, i think ive known a person like that before, not good people to be friends with, like this guy i knew that senior year he said he was gunna be graduating a semister early because he just had sooo many credits, when really he was just saing this so no one would ask questions when he got kicked out had to go to continuation shcool FOR A YEAR AND A HALF!!!

... some people are just born retards

Joined: Jan 2004
Posts: 1,248
Rocketman
Specialist
Rocketman

Specialist
01 Toyota Celica

Joined: Jan 2004
Posts: 1,248
Idaho Falls, ID
Sep 29, 2:42pm - #219225 
OH LOL!!! rofl

Joined: Nov 2003
Posts: 1,367
10celica10
Who's yo Daddy?
10celica10
2000 Silver Toyota Celica GT
Who's yo Daddy?
2000 Toyota Celica GT

Joined: Nov 2003
Posts: 1,367
Tacoma/Seattle, WA
Sep 30, 1:45am - #219226 
Back from the Dead post, good read tho...Ive had a person ask if mine was a Corvette>!>!

Joined: Sep 2004
Posts: 357
speedducky
ECelica Staff
speedducky

ECelica Staff
2003 Toyota Celica

Joined: Sep 2004
Posts: 357
Southern California
Sep 30, 6:58am - #219227 
Does anyone ever wonder how someone that stupid managed to live as long as they have without killing themselves or something. What an idiot. rofl


"Be kind to animals... Hug a Hockey Player!"
AFLAC!!!
Joined: Jul 2004
Posts: 62
RedCelly00
Member
RedCelly00

Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Jul 2004
Posts: 62
Orlando
Sep 30, 9:35am - #219228 
Its so funny how idiots can just let crap fall out of their mouths and when they're caught on it they get defensive and say something stupid like "I wouldn't get caught dead driving in that car." or something to that effect, when they KNOW they wish they were cruising around in a celica. He probably had bad breath huh? AHHH yes the good old halitosis.


"Have you ever noticed that anybody going slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"
George Carlin
Join the conversation - Register Now or Log In to add your comment


Moderated by  isaac 

Member Spotlight
ArumnDark
ArumnDark
2004 Toyota Celica
Independence, California

Posts: 433
Joined: April 2004
Show All Member Profiles 
Recent Topics
Head light problems
by Dtorres13. 08/19/2017 2:57 PM
Cargo Cover 2000 GT?
by Rosay559. 08/17/2017 8:46 PM
WTB: GTS Brake assembly, seats
by Edwyn. 08/17/2017 5:56 AM
BRS Fender Flares ?? are they still around ??
by djTOY2000. 08/16/2017 3:35 PM
93 GT what's broken now? Let's find out!
by 719GOD. 08/15/2017 1:40 AM
New Member, '01 GT-S
by GoldMan27. 08/14/2017 4:56 PM
WTB: Authentic TRD full body kit?
by Midori. 08/13/2017 3:52 AM
New here, need help with tire size
by Lizzypop. 08/11/2017 6:49 AM
Customize Your Toyota Celica Privacy Policy · About · Contact
Privacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2017
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1
(Snapshot build 20170611)