Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Joined: Jan 2004
Posts: 8
twm911
New Member
twm911 Apr 9, 7:12am - #149625 
2000 carbon blue.. Toyota Celica GT
New Member
2000 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2004
Posts: 8
oregon ,usa
funky idea to change the clock too blue...

hey all this was a wird brain storm of mine you know of dasani water and agua fina... well take off ther wrappers ther blue and find a space waere ther is no white and put it in front of your clock on the celi.. it changes it to blue now double the wrapper and its even more blue... i havnt installed this yet but am going to try it check it out this might work to get the clock blue... well at night is shows blue ...

thanks chao
ya all twm 911 2000 celica gt carbon blue...
Joined: Sep 2003
Posts: 3,077
slidr
Specialist
slidr Apr 9, 7:18am - #149626 

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Sep 2003
Posts: 3,077
Saint Louis, MO
Kinda ghetto, but post pics.

Aqua Teen Hunger Force...number one in the hood, G
Joined: Sep 2002
Posts: 3,030
Erick
Bread Fishing..
Erick Apr 9, 7:26am - #149627 

Bread Fishing..
2001 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2002
Posts: 3,030
Bay Area, CA
Originally Posted by slidr
Kinda ghetto, but post pics.

interesting...

LNK
"you only need something when you know it exists..then it becomes a want"
Joined: Oct 2003
Posts: 2,030
RevMonster
Masta OC
RevMonster Apr 9, 7:27am - #149628 

Masta OC
2003 Toyota Celica

Joined: Oct 2003
Posts: 2,030
Orange County, Ca
This is a show-quality mod if I've ever heard of one.

I'm just a crosshair
I'm just a shot away from you
Joined: Jun 2003
Posts: 2,863
v3n0m
Specialist
v3n0m Apr 9, 7:32am - #149629 

Specialist
2001 Toyota Celica GT

Joined: Jun 2003
Posts: 2,863
St. George, UT
that's as ghetto as you can get rofl
Joined: May 2003
Posts: 5,346
spaztikid
dikitzaps
spaztikid Apr 9, 7:34am - #149630 
dikitzaps
1974 Toyota Celica

Joined: May 2003
Posts: 5,346
LA
Originally Posted by RevMonster
This is a show-quality mod if I've ever heard of one.


yep... you may have to feature that in a magazine... you think it'll work with my gauge LCD ?? rofl
Joined: Oct 2003
Posts: 1,549
JBing
Pizza Geek
JBing Apr 9, 7:46am - #149631 

Pizza Geek
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,549
Detroit
Please tell me you didnt put a lot of thought into that wtf

[Linked Image]
FS: 19" ADR M Sports
Joined: May 2003
Posts: 5,346
spaztikid
dikitzaps
spaztikid Apr 9, 7:47am - #149632 
dikitzaps
1974 Toyota Celica

Joined: May 2003
Posts: 5,346
LA
this is soooo ghetto fabulous.
Joined: Sep 2002
Posts: 3,030
Erick
Bread Fishing..
Erick Apr 9, 7:55am - #149633 

Bread Fishing..
2001 Toyota Celica GT

Joined: Sep 2002
Posts: 3,030
Bay Area, CA
but heck if it works.. wow
lollol

LNK
"you only need something when you know it exists..then it becomes a want"
Joined: Jul 2003
Posts: 1,587
xmangt1
4 All U Haterz!
xmangt1 Apr 9, 9:03am - #149634 

4 All U Haterz!
2000 Toyota Celica GT

Joined: Jul 2003
Posts: 1,587
Chicago, IL
I don't think it's gonna work. I took apart that section & so far it's the only lighting I haven't been able to change. Gimme some time though...me & my boy Johnny are currently trying to find a way to change the clock color to super blue or red.
Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
Stephen
Specialist
Stephen Apr 9, 9:12am - #149635 
2003 Silver Toyota Celica GT
Specialist
2003 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2003
Posts: 1,577
Ghetto F-A-B thumbsup
Joined: Jan 2004
Posts: 5,129
Sultan
Speed Omen
Sultan Apr 9, 10:05am - #149636 

Speed Omen
2002 Toyota Celica GT

Joined: Jan 2004
Posts: 5,129
Philadelphia, PA
Originally Posted by v3n0m
that's as ghetto as you can get rofl


grin - curious about the results...
Joined: Jul 2003
Posts: 500
GTSHYPR
Bruce Leroy
GTSHYPR Apr 9, 1:41pm - #149637 
2002 Spectra Blue Mica Toyota Celica GTS
Bruce Leroy
2002 Toyota Celica GTS

Joined: Jul 2003
Posts: 500
Salisbury, MD
Are you still gonna be able to see the numbers?

I'm gonna take your little Civic. Dust it off. Turn it sideways and stick it straight up you candy A*s.
Joined: Apr 2003
Posts: 2,451
DiabloGTS
Wheezy Joe
DiabloGTS Apr 9, 3:33pm - #149638 

Wheezy Joe
2002 Kawasaki Ninja 250

Joined: Apr 2003
Posts: 2,451
Lafayette, LA
Originally Posted by xmangt1
I don't think it's gonna work. I took apart that section & so far it's the only lighting I haven't been able to change. Gimme some time though...me & my boy Johnny are currently trying to find a way to change the clock color to super blue or red.


Gonna take you a long time...LCD clock lighting is nearly impossible to change, you'll have to change the panel spineyes

To have played and laughed with enthusiasm
and sung with exultation
To know even one life has breathed easier
This is to have succeeded.
Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Virgilson
TheFilipinoCrew
Virgilson Apr 9, 4:52pm - #149639 

TheFilipinoCrew
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Pomona, CA
Post Pics of you can...Pic Pic Pic
Join the conversation - Register now or Sign in to add your comment


Moderated by  isaac 

Customize Your Toyota CelicaPrivacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2016