Previous Thread
Next Thread
New Reply
Print Thread
Pics of my "Team" #117365 Mar 5, 1:57pm Mar 5, 1:57pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Pics of my "Team"
NOBODY POST UNTIL ALL 10 PICS ARE UP!! IT'S GONNA BE A WHILE BUT BE PATIENT, THANKS ALOT.

Alright well here are some pics we snapped a couple of days ago, March 3rd to be exact, the same day I got my Greddy Evo II!!! Just some pics of us chillin by the Cold Stone and drivin around town. Lemme know what you guys think once all pics are done!!

1869862027-Fatal1.jpg
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117366 Mar 5, 2:01pm Mar 5, 2:01pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Pic#2
My brothers 1999 Acura Integra LS Coupe. smile

1869862033-Fatal2.jpg
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117367 Mar 5, 2:04pm Mar 5, 2:04pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Pic#3
Friends 1999 Acura Integra LS Sedan. wink

1869862037-Fatal3.jpg
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117368 Mar 5, 2:07pm Mar 5, 2:07pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Pic#4
Best friend's 1997 Honda Prelude Coupe. grin

1869862044-Fatal4.jpg
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117369 Mar 5, 2:10pm Mar 5, 2:10pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Pic#5
A side view from the right.

1869862050-Fatal5.jpg
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117370 Mar 5, 2:13pm Mar 5, 2:13pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Pic#6
A side view from the left.

1869862059-Fatal6.jpg
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117371 Mar 5, 2:15pm Mar 5, 2:15pm
Joined: Aug 2003
Posts: 2,926
Arizona
celicaTRDgts
Specialist
02 Toyota Celica
celicaTRDgts

Specialist
02 Toyota Celica

Joined: Aug 2003
Posts: 2,926
Arizona
looks good


[Linked Image]
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117372 Mar 5, 2:19pm Mar 5, 2:19pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Pic#7
A top view of all the rides.

1869862070-Fatal7.jpg
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117373 Mar 5, 2:20pm Mar 5, 2:20pm
Joined: Jul 2003
Posts: 2,217
San Leandro/Davis, CA
2000 Liquid Silver Toyota Celica GT ToiletPaper
Specialist
2000 Toyota Celica GT
ToiletPaper
2000 Liquid Silver Toyota Celica GT
Specialist
2000 Toyota Celica GT

Joined: Jul 2003
Posts: 2,217
San Leandro/Davis, CA
nice pics.

Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117374 Mar 5, 2:24pm Mar 5, 2:24pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Pic#8
Me and the Integ f**king around on a single lane road.

1869862080-Fatal8.jpg
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117375 Mar 5, 2:27pm Mar 5, 2:27pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Pic#9
A pic of my Celi at night, ridin' around in the mean streets of...Butterfield!!! Haha spineyes

1869862092-Fatal9.jpg
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117376 Mar 5, 2:29pm Mar 5, 2:29pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Pic#10
And NOW the LAST PIC CelicaTRDGTS and ToiletPaper(jk).
Me an the other Integ at a stoplight. thumbsup

1869862100-Fatal10.jpg
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117377 Mar 5, 2:46pm Mar 5, 2:46pm
Joined: Aug 2003
Posts: 678
New York
2003 Absolutely Red Toyota Celica GT celicatalbot
Senior Member
2003 Toyota Celica GT
celicatalbot
2003 Absolutely Red Toyota Celica GT
Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 678
New York
Now you make me want to post pics of my car club. My club actually has mods!! smile


My car might be slow, but at least it looks nice!
Re: Pics of my "Team" [Re: celicatalbot] #117378 Mar 5, 2:50pm Mar 5, 2:50pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Originally Posted by celicatalbot

Now you make me want to post pics of my car club. My club actually has mods!! smile

COOL!! Actually we actually do have a few mods.
My cars mods are on my profile, the Prelude has the Eibach Sportlines Springs drop, Apex N1 Exhaust, and an AEM Gen2 CAI being installed as we speak. The two Acuras are stock as of now because both of them were waiting till their cars were fully paid off to do some mods, the red one just paid it off, my bro has another month or so to go!! I Just picked up my Buddy Club kit and deciding on rims right now so yeah we've got some mods, at least the Prelude and I do. The two Integras are comin up as of now. wave

By th way: Teams name is called "Team FATAL". And also 2 cars not pictured: 2002 Nissan 350Z 6spd(w/e the top of the line is called) with CAI, exhaust, pulleys and TEIN springs, and a 1995 RX-7 Twin Turbo(dont kno what hes done yet to it), if you want to talk about mods i'll let you talk to them. happywink

Re: Pics of my "Team" [Re: celicatalbot] #117379 Mar 5, 2:52pm Mar 5, 2:52pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Originally Posted by celicatalbot
Now you make me want to post pics of my car club. My club actually has mods!! smile

Bodykit and rims nice...but w/o a drop and nothing done to the engine, something is wrong there. tongue

Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117380 Mar 5, 2:54pm Mar 5, 2:54pm
Joined: Aug 2003
Posts: 678
New York
2003 Absolutely Red Toyota Celica GT celicatalbot
Senior Member
2003 Toyota Celica GT
celicatalbot
2003 Absolutely Red Toyota Celica GT
Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 678
New York
I got the big things out of the way. Now its time for the cheaper stuff.


My car might be slow, but at least it looks nice!
Re: Pics of my "Team" [Re: celicatalbot] #117381 Mar 5, 2:55pm Mar 5, 2:55pm
Joined: Aug 2003
Posts: 678
New York
2003 Absolutely Red Toyota Celica GT celicatalbot
Senior Member
2003 Toyota Celica GT
celicatalbot
2003 Absolutely Red Toyota Celica GT
Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 678
New York
besides I dont race it, so engine mods are not neccessary until I go to shows


My car might be slow, but at least it looks nice!
Re: Pics of my "Teame [Re: celicatalbot] #117382 Mar 5, 2:59pm Mar 5, 2:59pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Originally Posted by celicatalbot
besides I dont race it, so engine mods are not neccessary until I go to shows

I respect that totally bro, sounds like your car would look swEEt. thumbsup

Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117383 Mar 5, 3:01pm Mar 5, 3:01pm
Joined: Aug 2003
Posts: 678
New York
2003 Absolutely Red Toyota Celica GT celicatalbot
Senior Member
2003 Toyota Celica GT
celicatalbot
2003 Absolutely Red Toyota Celica GT
Senior Member
2003 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 678
New York
Thanks, I wasnt trying to mess with you or anything, I was just kidden around. If i got a manual instead of an auto, I probably would have done all engine mods too. But unfortunately, I was stupid enouph to get an auto. You plan on doing a kit. BTW, Racingharts are hott. Thats my next mod too. They are worth saving up for!! GL saving


My car might be slow, but at least it looks nice!
Re: Pics of my "Team" [Re: celicatalbot] #117384 Mar 5, 3:20pm Mar 5, 3:20pm
Joined: Jun 2003
Posts: 509
Houston, TX
2001 Spectra Blue Mica Toyota Celica GT FPcelica
Senior Member
2001 Toyota Celica GT
FPcelica
2001 Spectra Blue Mica Toyota Celica GT
Senior Member
2001 Toyota Celica GT

Joined: Jun 2003
Posts: 509
Houston, TX
haha the celica sunroof seems to open the most and kinda looks like it has the smalled roof... rofl i wish i had a damn sunroof cry


[Linked Image]
Re: Pics of my "Team" [Re: FPcelica] #117385 Mar 5, 4:38pm Mar 5, 4:38pm
Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
tru_Asiatik_Pride
Blue MnM
2003 Toyota Celica
tru_Asiatik_Pride

Blue MnM
2003 Toyota Celica

Joined: Apr 2003
Posts: 1,917
Southern California
ahhhh your surrounded by hondas rofl rofl nice pics though thumbsup maybe if you guys are not so busy on saturday you might wanna show to the 818 meet check the sticky in the pacific forum thumbsup

Re: Pics of my "Team" [Re: tru_Asiatik_Pride] #117386 Mar 5, 4:54pm Mar 5, 4:54pm
Joined: Dec 2003
Posts: 820
CA
03 Black Toyota Celica Mad_Game
Senior Member
03 Toyota Celica
Mad_Game
03 Black Toyota Celica
Senior Member
03 Toyota Celica

Joined: Dec 2003
Posts: 820
CA
Originally Posted by tru_Asiatik_Pride
ahhhh your surrounded by hondas rofl rofl nice pics though thumbsup maybe if you guys are not so busy on saturday you might wanna show to the 818 meet check the sticky in the pacific forum thumbsup
ya ya thumbsup

Re: Pics of my "Team" [Re: tru_Asiatik_Pride] #117387 Mar 5, 5:55pm Mar 5, 5:55pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Originally Posted by tru_Asiatik_Pride
ahhhh your surrounded by hondas rofl rofl nice pics though thumbsup maybe if you guys are not so busy on saturday you might wanna show to the 818 meet check the sticky in the pacific forum thumbsup

LOL yeah but they are all hommies so its c00L, no problem. Yeah i was talkin to Virgil about coming down to the meet, its gonna be a bit hard because we've got work and whatnot, but we'll try since we're not too far away.

Re: Pics of my "Team" [Re: celicatalbot] #117388 Mar 5, 5:57pm Mar 5, 5:57pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Originally Posted by celicatalbot
Thanks, I wasnt trying to mess with you or anything, I was just kidden around. If i got a manual instead of an auto, I probably would have done all engine mods too. But unfortunately, I was stupid enouph to get an auto. You plan on doing a kit. BTW, Racingharts are hott. Thats my next mod too. They are worth saving up for!! GL saving

I understand, no problem. Yeah the kit as soon as i get a f**kin job...damn. Yes you read my mind I wanna get some sweet lookin black RH's.

Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117389 Mar 5, 6:47pm Mar 5, 6:47pm
Joined: Apr 2003
Posts: 634
CA, Nor*cal
RacerX225
Senior Member
1989 GMC 1500 pickup
RacerX225

Senior Member
1989 GMC 1500 pickup

Joined: Apr 2003
Posts: 634
CA, Nor*cal
Awsome. nice lil team.


"Champions train, losers complain."




Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117390 Mar 5, 7:42pm Mar 5, 7:42pm
Joined: Jan 2004
Posts: 1,168
California
Eyger
Specialist
2000 Toyota Celica
Eyger

Specialist
2000 Toyota Celica

Joined: Jan 2004
Posts: 1,168
California
Rear windshield vinyl

1869862514-team.jpg

Knowing the path and choosing the path are two different things.
Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117391 Mar 5, 7:53pm Mar 5, 7:53pm
Joined: Dec 2003
Posts: 1,140
Ontario, Canada
Bakablo1
Specialist
Bakablo1

Specialist

Joined: Dec 2003
Posts: 1,140
Ontario, Canada
thumbsup thumbsup goodjob

Re: Pics of my "Team" [Re: Mad_Game] #117392 Mar 5, 8:14pm Mar 5, 8:14pm
Joined: May 2003
Posts: 788
Pittsburgh, PA
Angelica
Hyper-Girrrl
Angelica

Hyper-Girrrl

Joined: May 2003
Posts: 788
Pittsburgh, PA
nice pics i like the top view!!

Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117393 Mar 5, 10:04pm Mar 5, 10:04pm
Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Pomona, CA
Virgilson
TheFilipinoCrew
2000 Toyota Celica GT
Virgilson

TheFilipinoCrew
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 4,278
Pomona, CA
Wow, why am I like the last person to hear of this Topic...lol...I should of went to chill with you but had lots of stuff going around very busy...but yea...hmm I think You need another Toyota in that Team "hint hint" wave, but anyways, so are we still going to go to Hot Import Nights with your homeboys and John? and what time are we all going to meet, we should meet up at Crossroads park, I'll bring my camera.


BTW Nice team!!! and loving the TEAM FATAL DECAL looks tight they can put that on the center top of there rear window.

Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117394 Mar 5, 10:50pm Mar 5, 10:50pm
Joined: May 2003
Posts: 142
Jacksonville, FL
2003 Solar Yellow Toyota Celica LiGhTniNgGT-S
Member
2003 Toyota Celica
LiGhTniNgGT-S
2003 Solar Yellow Toyota Celica
Member
2003 Toyota Celica

Joined: May 2003
Posts: 142
Jacksonville, FL
HAHAHA!! U can tell you guys are all street racers because ur cars are bone stock on the outside and by looking at ur mods list, freaking beasts from within.

Re: Pics of my "Team" [Re: LiGhTniNgGT-S] #117395 Mar 5, 11:02pm Mar 5, 11:02pm
Joined: Oct 2003
Posts: 1,154
Philadelphia, PA
2000 white Toyota Celica GTS beans
ECelica Jester
2000 Toyota Celica GTS
beans
2000 white Toyota Celica GTS
ECelica Jester
2000 Toyota Celica GTS

Joined: Oct 2003
Posts: 1,154
Philadelphia, PA
Nice pics . . . but where are the hot half naked girls all over the cars?

Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117396 Mar 6, 2:03am Mar 6, 2:03am
Joined: Jul 2003
Posts: 523
austin tx
jgmx
Senior Member
jgmx

Senior Member

Joined: Jul 2003
Posts: 523
austin tx
noob: what kinda ferrari is the blue car??






grin nice pics BTW... thumbsup


"The girls are more impressed when you have a 6-pack than when you finish one"
Quote:
Originally posted by Virgilson:
[b]

All I Want is Bang Bang Bang!!!
Re: Pics of my "Team" [Re: Eyger] #117397 Mar 6, 2:39am Mar 6, 2:39am
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
ll t
Originally Posted by Eyger
Rear windshield vinyl

HOT DAMN!! i think that is the one were gonna go for Eyger!! man you never cease to amaze me with you talent, good f**kin job!! my friends love it!!

Re: Pics of my "Team" [Re: LiGhTniNgGT-S] #117398 Mar 6, 2:41am Mar 6, 2:41am
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Originally Posted by LiGhTniNgGTS
HAHAHA!! U can tell you guys are all street racers because ur cars are bone stock on the outside and by looking at ur mods list, freaking beasts from within.

lol thats pretty funny, i have yet to race the prelude tho.

Re: Pics of my "Team" [Re: beans] #117399 Mar 6, 2:44am Mar 6, 2:44am
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Originally Posted by beans
Nice pics . . . but where are the hot half naked girls all over the cars?

That will happen once are cars are more "aesthetically" appealing Beans!!! you jokster you lol rofl

Re: Pics of my "Team" [Re: Virgilson] #117400 Mar 6, 2:48am Mar 6, 2:48am
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Originally Posted by Virgilson
Wow, why am I like the last person to hear of this Topic...lol...I should of went to chill with you but had lots of stuff going around very busy...but yea...hmm I think You need another Toyota in that Team "hint hint" wave, but anyways, so are we still going to go to Hot Import Nights with your homeboys and John? and what time are we all going to meet, we should meet up at Crossroads park, I'll bring my camera.


BTW Nice team!!! and loving the TEAM FATAL DECAL looks tight they can put that on the center top of there rear window.

Yeah I am DYING for another Toyota!! Im down to let you join bro because ur always around in chino hills n sh*t and im sure my hommies wouldnt mind, i mean i started the team!! and some other fool wants to join as well with a Prelude, same color as my friends so yeah well talk tomorow before we leave for HIN!! cant wait killaaaa!! haha thumbsup tasty

Re: Pics of my "Team" [Re: jgmx] #117401 Mar 6, 2:53am Mar 6, 2:53am
Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
DaBigTickett OP
Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT
DaBigTickett OP

Rip the Jacker
2002 Toyota Celica GT

Joined: Oct 2003
Posts: 1,572
Chino Hills, CA
Originally Posted by jgmx
noob: what kinda ferrari is the blue car??






grin nice pics BTW... thumbsup

Yeah I'm used to the "ferrari" comment now!! haah just messing but yeah our cars do look like em'!! damn biters ferrari!! haha jk also!!

Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117402 Mar 6, 3:47pm Mar 6, 3:47pm
Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
Orange County, Ca
CeLlYgT04
Specialist
CeLlYgT04

Specialist

Joined: Jan 2004
Posts: 2,034
Orange County, Ca
Sweet rides! thumbsup

Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117403 Mar 6, 4:40pm Mar 6, 4:40pm
Joined: Aug 2003
Posts: 2,873
Washington
cycocelica
daman
2000 Toyota Celica GT
cycocelica

daman
2000 Toyota Celica GT

Joined: Aug 2003
Posts: 2,873
Washington
nice rides...not a big fan of the intergras but the lude...love those damn cars and of course the celica!

Re: Pics of my "Team" [Re: DaBigTickett] #117404 Mar 7, 11:14am Mar 7, 11:14am
Joined: May 2002
Posts: 500
ontario, ohio
darkduwende
the dark elf
2000 Toyota Celica
darkduwende

the dark elf
2000 Toyota Celica

Joined: May 2002
Posts: 500
ontario, ohio
looks like a good group, nice pics! thumbsup


sponsors: ignited / nitrous express / rotora / extreme dimensions / twm / corbeau
gusto kong bumaet pero di ko magawa!
Join the conversation - Register Now or Log In to add your comment


Moderated by  isaac 

Member Spotlight
trog2233
trog2233
2004 GMC Canyon Z-71
Williamsport, PA

Posts: 2,043
Joined: July 2003
Thanks: EverythingCelica.com!!!!
Random: Legos own all!!!
Show All Member Profiles 
Recent Topics
FS: 18 in rims Rays Wolf 77
by WAYNESKI777. 09/20/2017 10:02 AM
Need help wiring a splice in tail light converter.
by seefeldt321. 09/19/2017 3:26 PM
System 10 Speakers not working
by willlcurry. 09/18/2017 3:35 PM
how do u bleed clutch line
by scorpionafw. 09/12/2017 3:20 PM
CELICA GEN 7 WELCOME DOOR LIGHTS
by Jinxy1965. 09/10/2017 1:36 PM
Need advice with buying Celica GT 2005 (t23)
by DarkSorrow. 09/05/2017 10:51 AM
Need advice on my engine.
by Tameah21. 09/05/2017 6:39 AM
Help! Looking to replace all 4 shocks & springs + rear calipers
by Kristofer. 09/03/2017 9:25 PM
Customize Your Toyota Celica Privacy Policy · About · Contact
Privacy Policy · About · Contact
CelicaHobby.com is an independent Toyota Celica enthusiast website. CelicaHobby.com is not sponsored by or affiliated with Toyota Motor Sales, USA, Inc. in any way. The Toyota and Celica names and logos are trademarks owned by Toyota Motor Sales, USA, Inc.
© CelicaHobby.com, 2001-2017
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.1
(Snapshot build 20170920)